ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Leuk bedacht. Misschien is het inderdaad wat onrealistisch, maar dat geeft niet. Wij zitten ook niet te wachten op honderd plaatjes van savanne. Allemaal erg leuk bedacht. Alleen 1 ding, misschien moet je bij de tekst wat aan hoofdletters en punten denken. Dat is iets duidelijker. Maar dat geeft niet, alleen een tip.
Alles is erg leuk bedacht. Ik wacht al op de volgende foto's.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heel leuk , aleen niet realistisch, sorry. Je moet de zoomuren verstoppen, nu zie je middenin de wildernis een zoowall... Maar wel heel leuk verhaal, zielig voor de zebra en de gnoe...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
jeffrey, dat is vrijwel onmogelijk! echt ik heb het geprobeert maar het is echt moeilijk... maar goed ik vind het heel leuk gedaan weer, zoals altijd, eluke verhaal lijn ehct heel leuk! nog een vraagje, zijn alle zebra's en gnoe's nou dood ofzo? want dat is nogal onrealistiche, die dieren rennen ehct wel weg hoor ;-) en waarom loop jij op het spannendste moment weg? je zit midden in een aanval van krokodillen op zebra's en gnoe's en jij loopt weg? maakt verder niet uit hoor
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
echt een hele leuke verhaal lijn, maar een beetje ongeloofwaardig zijn de zoomuren. en die hyena's bij de zebra's in de buurt vind ik alleen maar tof. niks op aan te merken. ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik heb het geprobeerd maar hij dee het niet ik zal hem nog eens downloaden anders en kijken of ik hem dan wel kan verwijderen Always look on the bright side of life!