ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ja ik ga proberen alle werelddelen te fotograferen alleen mijn computer is vorige week gecrashd en nu moet ik weer alles op nieuw downloaden helaas zijn hier door ook foto's van olympia zoo verloren gegaan ik ben dus weer druk bezig met alle site's weer terug te vinden waar alle downloads op stonden Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 07 Nov 2010, 20:18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
maga mooi juist echt maar op die tweede foto is zoveel water en geen 1 vis te zien raar en weet ge waarom ik u zeg omdat in belgie dat een beleefdheids vorm is sorry
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hey,
super leuk gemaakt weer! alleen een beetje rotsig maar daar kijken we over heen! erg mooi met de hippo´s! het ziet er zo echt uit! alleen lopen die nijlpaarden nou onderwater?
leuke update dus!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
In het echt kunnen nijlpaarden niet zwemmen, ze zijn er simpelweg te zwaar voor, dus moeten ze maar op de bodem stappen! Het is echt zo hoor! On-topic: Mooi gemaakt, echt goed!!! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ziet er leuk uit op het land, maar het water gebied vind ik erg kaal je ziet bijna geen beplanting mischien moet je wat planten van kust of diepzee er in plaatsen. Ik vind het ook erg onrealistisch dat er een oase is met zulke hoge bergen dat had ik anders gedaan. voor de rest ziet er topie uit.