Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

John Tropic´s foto dagboek
chickboy
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 14:13 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Verzorger

Quote (jeffrey)
nijlpaarden
kunnen zich wel laten drijven
*niet elke soort*

Quote (tigerman)
er zijn 2 nog levende soorten nijlpaarden, en die kunnen allebei niet drijven of zwemmen, alleen stappen over de bodem

tigerman heeft gelijk, geen van de nog levende nijlpaardsoorten kan zwemmen of drijven. maar als we 65 miljoen jaar terug in de tijd zouden gaan, had jeffrey gelijk. er bestond toen een vrij klein rat-achtig nijlpaard dat kon zwemmen. het was de enige nijlpaardsoort die een harige vacht had en was ongeveer even groot als kleine hond. het was een van de eerste zoogdieren en heeft de komeetinslag die de dinosauriërs deed uitsterven niet overleeft. de diersoort waaruit dit beest was ontstaan overleefde het juist wel, en daar zijn alle nijlpaarden vanaf gestamd. ik ben nogal een uitgestorven diersoorten freak.

Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 13 Nov 2010, 11:48
Bericht
Quote (jeffrey)
nijlpaarden
kunnen zich wel laten drijven
*niet elke soort*

Quote (tigerman)
er zijn 2 nog levende soorten nijlpaarden, en die kunnen allebei niet drijven of zwemmen, alleen stappen over de bodem

tigerman heeft gelijk, geen van de nog levende nijlpaardsoorten kan zwemmen of drijven. maar als we 65 miljoen jaar terug in de tijd zouden gaan, had jeffrey gelijk. er bestond toen een vrij klein rat-achtig nijlpaard dat kon zwemmen. het was de enige nijlpaardsoort die een harige vacht had en was ongeveer even groot als kleine hond. het was een van de eerste zoogdieren en heeft de komeetinslag die de dinosauriërs deed uitsterven niet overleeft. de diersoort waaruit dit beest was ontstaan overleefde het juist wel, en daar zijn alle nijlpaarden vanaf gestamd. ik ben nogal een uitgestorven diersoorten freak.

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 10 Nov 2010 om 14:13
tigerman
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 14:31 | Bericht # 52   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

daarom zij ik ook ' levende ' diersoorten, dat bedoelde ik. En alle zoogdieren, dus ook nijlpaarden hebben een vacht, ook al zijn het maar een paar haartjes.

Banner+Avatar made by McCamel
Berichtdaarom zij ik ook ' levende ' diersoorten, dat bedoelde ik. En alle zoogdieren, dus ook nijlpaarden hebben een vacht, ook al zijn het maar een paar haartjes.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 10 Nov 2010 om 14:31
tjalf
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 19:43 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Als het mag wil ik even een bericht sturen die niets met drijvende nijlpaarden te maken heeft. Het landschap is erg mooi, erg realistisch, maar ik had die wanden wel wat minder stijl gemaakt.

BerichtAls het mag wil ik even een bericht sturen die niets met drijvende nijlpaarden te maken heeft. Het landschap is erg mooi, erg realistisch, maar ik had die wanden wel wat minder stijl gemaakt.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 11 Nov 2010 om 19:43
jeffrey
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:23 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

(verwijderd)

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Dinsdag, 10 Jul 2012, 22:17
Bericht(verwijderd)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 16:23
tjalf
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:35 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Erg mooie foto's, maar je komt wel erg veel dieren tegen op een dag. Verder geeft het niets. Alles is erg mooi gedaan. Je hebt ook de goede planten uitgekozen.

BerichtErg mooie foto's, maar je komt wel erg veel dieren tegen op een dag. Verder geeft het niets. Alles is erg mooi gedaan. Je hebt ook de goede planten uitgekozen.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 16:35
Vernon
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:48 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

erg mooi die planten staan echt perfect lijkt net echt maar echt veel dieren op een dag

gazelles in every zoo........................................................
Berichterg mooi die planten staan echt perfect lijkt net echt maar echt veel dieren op een dag

Bericht getypt door - Vernon
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 16:48
ikbenkevin
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:52 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

mooi verhaal. wel balen dat je steeds die gebouwen ziet op de achtergrond
probeer de standaard savanne map dan heb je gelijk de goede ondergrond

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Berichtmooi verhaal. wel balen dat je steeds die gebouwen ziet op de achtergrond
probeer de standaard savanne map dan heb je gelijk de goede ondergrond

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 16:52
tigerman
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:58 | Bericht # 58   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Het is een heel mooi verhaal, ook goed gemaakt, maar het is wel heeel toevallig dat je aan een klein meertje Olifanten, giraffen, flamingos, lepelaars, nijlvaraanen, neushoorns, kikkers, secretarisvogels en luipaarden zitten, terwijl ze niet eens allemaal in hetzelfde gebied wonen.

BerichtHet is een heel mooi verhaal, ook goed gemaakt, maar het is wel heeel toevallig dat je aan een klein meertje Olifanten, giraffen, flamingos, lepelaars, nijlvaraanen, neushoorns, kikkers, secretarisvogels en luipaarden zitten, terwijl ze niet eens allemaal in hetzelfde gebied wonen.

Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 16:58
cheetasuus
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 17:17 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ziet er leuk uit, mooie beplanting ook. Sluit me bij het kritiek van de andere aan. Jammer van de gebouwen en wel erg veel dieren...

Heeel even over de nijlpaarden discussie. Nijlpaarden kunnen drijven door heel veel lucht in hun longen te zuigen. ;)

BerichtZiet er leuk uit, mooie beplanting ook. Sluit me bij het kritiek van de andere aan. Jammer van de gebouwen en wel erg veel dieren...

Heeel even over de nijlpaarden discussie. Nijlpaarden kunnen drijven door heel veel lucht in hun longen te zuigen. ;)

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 17:17
tigerman
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 17:25 | Bericht # 60   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Cheetasuus, alleen baby-dwergnijlpaardjes kunnen dit, en bij hem zaten er geen dwergnijlpaarden, en al zeker geen baby's

En ja, op de gebouwen had ik nog niet gelet, wel heel jammer. En ik had eens een Amazone-gebied gemaakt, en ik had toen ook die gebouwen ernaast...

BerichtCheetasuus, alleen baby-dwergnijlpaardjes kunnen dit, en bij hem zaten er geen dwergnijlpaarden, en al zeker geen baby's

En ja, op de gebouwen had ik nog niet gelet, wel heel jammer. En ik had eens een Amazone-gebied gemaakt, en ik had toen ook die gebouwen ernaast...

Toegevoegd op 24 Nov 2010 om 17:25
Search:

Hosted by uCoz