Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 14:13 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Quote (jeffrey)
nijlpaarden kunnen zich wel laten drijven *niet elke soort*
Quote (tigerman)
er zijn 2 nog levende soorten nijlpaarden, en die kunnen allebei niet drijven of zwemmen, alleen stappen over de bodem
tigerman heeft gelijk, geen van de nog levende nijlpaardsoorten kan zwemmen of drijven. maar als we 65 miljoen jaar terug in de tijd zouden gaan, had jeffrey gelijk. er bestond toen een vrij klein rat-achtig nijlpaard dat kon zwemmen. het was de enige nijlpaardsoort die een harige vacht had en was ongeveer even groot als kleine hond. het was een van de eerste zoogdieren en heeft de komeetinslag die de dinosauriërs deed uitsterven niet overleeft. de diersoort waaruit dit beest was ontstaan overleefde het juist wel, en daar zijn alle nijlpaarden vanaf gestamd. ik ben nogal een uitgestorven diersoorten freak.
Bericht veranderd door: chickboy - Zaterdag, 13 Nov 2010, 11:48
Datum: Woensdag, 10 Nov 2010, 14:31 | Bericht # 52
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
daarom zij ik ook ' levende ' diersoorten, dat bedoelde ik. En alle zoogdieren, dus ook nijlpaarden hebben een vacht, ook al zijn het maar een paar haartjes. Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 19:43 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Als het mag wil ik even een bericht sturen die niets met drijvende nijlpaarden te maken heeft. Het landschap is erg mooi, erg realistisch, maar ik had die wanden wel wat minder stijl gemaakt.
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:35 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Erg mooie foto's, maar je komt wel erg veel dieren tegen op een dag. Verder geeft het niets. Alles is erg mooi gedaan. Je hebt ook de goede planten uitgekozen.
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:48 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
erg mooi die planten staan echt perfect lijkt net echt maar echt veel dieren op een dag gazelles in every zoo........................................................
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:52 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
mooi verhaal. wel balen dat je steeds die gebouwen ziet op de achtergrond probeer de standaard savanne map dan heb je gelijk de goede ondergrond Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 16:58 | Bericht # 58
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Het is een heel mooi verhaal, ook goed gemaakt, maar het is wel heeel toevallig dat je aan een klein meertje Olifanten, giraffen, flamingos, lepelaars, nijlvaraanen, neushoorns, kikkers, secretarisvogels en luipaarden zitten, terwijl ze niet eens allemaal in hetzelfde gebied wonen. Banner+Avatar made by McCamel