Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 23:29 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Erg origineel! je komt zulke verhaal topics (te) weinig tegen. Ik vind het erg slim van je dat je de dieren van RR remake heb gebruikt, aangezien die er prachtig uitzien. Ook je begroeïng vind ik erg goed gebruikt, regenwoud zoo's zijn bij mij al bijna verleden tijd door de (naar mijn mening) lelijke bomen, planten en grond. Toch heb je er door het gebruik van varens, grondbedekkende planten en (sorry waar die vandaan komen weet ik niet) de roodkleurige bloemen. Één kritiek puntje, ik had na het lezen van het verhaal met de stokstaartjes en de cheeta toch wel iets meer een verhaal verwacht bij het reservaat. Daar was nu niet echt spraken van. Verder top en ga zo door!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hartstikke leuk gedaan weer, je foto's worden steeds beter. ik wil later dierenfotograaaf worden, hiermee zie je toch maar weer dat zootycoon heel handig daarvoor is om te oefenen
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
woooooouuuuuwww!!! mooiste aflevering tot nu toe!! echt, het is zo'n ziek realistiche oerwoud! echt niet normaal, als schimmen zie je die dieren door het oerwoud lopen, ik ga ook als volgende update chimpachee's in het oerwoud doen dit heefd me echt heel erg geinsopireert, ik ga dit zeker ook gebruiken, echt prachtig gedaan allemaal!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 05 Mei 2011, 11:48 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Beste volgers van John Tropics foto dagboek. Ik *Jeffrey* zit nogal met een dringende vraag. Ik wil namelijk opnieuw beginnen met John Tropic vanwege de volgende punten: 1. op veel van de eerste foto`s is nog zoomuur te zien. 2. Redical Remake 2 is uit en veel dieren hebben nu dus een ander uiterlijk dan op mijn foto`s. 3. sommige dieren op de foto`s leven niet bij elkaar in de buurt. 4. veel dieren leven op gedeeltes van landen waar ze niet leven.
Ik wil graag jullie mening of ik verder zou gaan met deze John Tropic of dat ik opnieuw begin. Met vriendelijke groet Jeffrey.