Datum: Donderdag, 05 Mei 2011, 12:39 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik vind wel dat je opnieuw moet beginnen, vooral om de punten die je zelf noemt Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
oke ik heb mede dankzij jullie besloten om opnieuw te beginen de eerste foto's zullen binnenkort verschijnen *na dat ik RR 1 en 2 weer aan de praat krijg* Always look on the bright side of life!
Datum: Woensdag, 11 Mei 2011, 14:19 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind het een goeie beslissing want nu kan je nóg mooiere update's van john tropic maken en dat is leuk. Alleen, ik wil ook RR2 downloaden maar dan moet je lid zijn van Aurora designs zijn en ik weet niet hoe ik dat word?? vorr de rest vond ik al je afleveringen helemaal toppie
groetjes Zebrazappo(sorry voor de mischien ietwat lange post)
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 14:15 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ZOOO HEEE! GE-WEL-DIG! Ik hoop dat je snel klaar bent en ons nog meer laat zien!!!
Ik heb wel een opmerking en 2 vraagjes!
Waar kun je dat schubdier, die mooie kroonkraanvogel en die waterbok downloaden?
EN ik vind dat stukje dat een cheetah een gemsbok aanvalt en doodmaakt onrealistisch want in het echt is het andersom, de Gemsbok is de gevaarlijkste van de antilope, zelfs als ze gewond zijn durven cheetah's ze niet aan te vallen, leeuwen hebben zelfs moeite ermee. Dus dat stukje vond ik iets minder, de rest is mooi! Je bent alleen Sabel-Antilopen vergeten!
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 15:14 | Bericht # 87
0
Curator
schub dier weet ik niet meer de kraanvogel was op zootycoon.nl te downloaden en de waterbok op zootycoon wereld
Quote (Ocelotte)
EN ik vind dat stukje dat een cheetah een gemsbok aanvalt en doodmaakt onrealistisch want in het echt is het andersom, de Gemsbok is de gevaarlijkste van de antilope, zelfs als ze gewond zijn durven cheetah's ze niet aan te vallen, leeuwen hebben zelfs moeite ermee. Dus dat stukje vond ik iets minder, de rest is mooi! Je bent alleen Sabel-Antilopen vergeten
daarom begin ik ook opnieuw om het realistischer te maken maar de volgende update komt wat later want ik moet wachten tot RR1 weer is te downloaden Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 26 Mei 2011, 15:54 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Ocelotte, ja hoor, RR is eigenlijk een afkorting van Radical Remake. dit is van Aurora designs, ze zijn bezig om alle dieren van zoo tycoon en alle uitbreidingen aan het opnieuw maken waardoor het realistischer word
0
Curator
ATTENTIE! Ik heb weer eens een vraag aan jullie. Ik doe namelijk ook minder aan mijn showrooms topics omdat ik het zo veel werk vind via bijv. Image shack. Daarom heb ik bedacht om misschien ver der te gaan met mijn showroom topics op mijn eigen website. Voordelen hier voor zijn: Ik kan sneller foto´s plaatsen waardoor het niet zoveel werk is en ik langer door ga met mijn topics. Nadelen: Je kunt geen reacties plaatsen bij het topic (misschien komt er noch wel een gasten boek) En het is natuurlijk ook gewoon jammer van deze topics hier op het ztsf.
Ik meld dan wel op het forum waneer er weer een update is met natuurlijk een linkje erbij. (waarschijnlijk zet ik wel gewoon andere projecten op het forum)
Ik hoop jullie mening snel te horen! (deze mededelingen tellen voor John Tropics foto dagboek en Olympia zoo) Always look on the bright side of life!