Datum: Woensdag, 08 Jun 2011, 19:32 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik ga dan waarschijnlijk minder kijken daarnaar, als het niet hier wordt gepost ik weet dat het veel tijd nodig heeft. maar als er een maand over gaat is het toch niet zo erg. ik zelf ga nu ook een maand geen tijd hebben door examens, maar ik blijf het toch hier doen. je moet tijd maken. en anders kunnen mensen niet echt posten, want hier is het het handigst. spijtig dat je hier weg gaat.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik heb niet gezegd dat ik weg ga ik heb gevraagd wat jullie er van vonden als jullie liever hebben dat ik door ga hier ga ik hier door maar mijn grootste punt is dat ik na 3 a 2 weken geen zin meer heb om posts te posten omdat het zolang duurt voor zo'n nieuwe post af is en daarom stop ik steeds met de topics en dat vind ik zonde ik heb er wel de tijd voor maar niet echt zin meer om soms bijna 1 uur bezig te zijn met een nieuwe post en op mijn website heb ik het misschien wel binnen een kwartier af en zie ik er niet meer zo tegen op om posts te plaatsen
Added (10 Jun 2011, 22:00) --------------------------------------------- ATTENTIE! *niet boos bedoeld* als ik volgende week woesndag niet meer antwoorden heb ga ik het plan uit voeren. anders weet ik het namelijk ook niet of ik het wel of niet moet doen.
0
Curator
dat is wel een goed idee ja
Added (13 Jun 2011, 13:14) --------------------------------------------- ik ga het anders doen. ik probeer het eerst een keer en als het mij en jullie bevalt ga ik verder op mijn site en als het niet bevalt dan ga ik hier verder maar eerst even wachte tot RR1 weer te downloaden is
0
Curator
Dames en heren! Binnen kort een gloed nieuwe UPDATÉ van zowel Olympia zoo Als John Tropic! Allebei in een nieuw jasje gestoken en klaar voor het internet! Ik heb ook besloten om beide niet op mijn eigen website te zetten maar toch gewoon op het forum! De datum is nog onbekend maar ik zal beide UPDATÉS op de zelfde dag plaatsen! Dus nog even wachten op het plezier! Always look on the bright side of life!