ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
XD erg goed van diew neushoorn aanval afgekomen, alleen een heup gebroken en een hand en even later alleen nog maar verband om je hand, die breuken zijn wel ongelofelijk goed herstelt.
er is wel een ding onrealistisch: vaart die gozer met een supersnelle speedboot of zo? want in 15 dagen naar afrika varen vind ik wel een beetje snel, naar Marokko zou ik nog wel willen geloven in 15 dagen, maar daar...
2
Verzorger
maar als je op het kijkt zie je dat hij ergens rond Frankrijk vertrokken is. het zou inderdaad wel kunnen, maar hij stopt ook nog eens dicht bij de Sahara.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind dit echt heel leuk om te volgen, echt heel orgineel en de verhaallijn is gewoon geweldig! 1 tipje, het is vrijwel onmogelijk om gewoon ergens een stokstaartje te zien lopen, die zijn altijd in groepen je zou beter een groep kunnen fotograferen, bij een holletje ofzo.... maar verder dus echt helemaal geweldig! wat een geluksvogel trouwens, hij loopt achter me kaar hamer haaien, stokstaartjes miereneters, en een witte neushoorn, wat niet echt gelukkig uitpakt helaas echt leuk dus, ik kijk al weer uit naar de volgende update, ik krijg ook al zin om zoiets te gaan maken! !
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (chickboy)
maar als je op het kijkt zie je dat hij ergens rond Frankrijk vertrokken is. het zou inderdaad wel kunnen, maar hij stopt ook nog eens dicht bij de Sahara.
IK had al wel verwacht dat ik deze reactie zou krijgen. En eigenlijk wou ik het alvast voorrbereiden. ik wou dit er eigen lijk bij zetten maar ik ben het vergeten: Na 5 uur rijden met een jeep kwamen we eindelijk bij de savanne aan.
En over de boot had ik ook nog wat willen schrijven namelijk: De reis ging niet erg snel we moesten een andere boot nemen anders moest ik mijn reis door Afrika voor de helft anuleren.
2
Verzorger
nu snap ik het even niet meer, ik zeg namelijk dat 15 dagen wel erg kort is. jij noemt nu 2 dingen op die voor vertraging zorgen, dat betekent dus dat ze zonder die 2 dingen nog eerder in Afrika zijn aangekomen, misschien had je de datum moeten veranderen of had je bij 20 april moeten schrijven dat ze er bijna waren.