Realistic Zoo Organization
tjalf
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 15:35 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Ik vond dat het alvast tijd werd voor de update op ztsf aangezien op AG maar geen reacties komen. We lopen naar het gebouw: Dan lezen we info over het dier wat we zullen zien: Daarna is het tijd om in het gebouw binnen te gaan: Links kunnen we de nog lege ruimte in de dierentuin zien: In het dak kan licht binnenkomen: Voor ons kun je het verblijf van boven zien: Hier zijn ze, het zijn 2 mannetjes en 4 vrouwtjes: Aan de rechterkant kunnen we naar beneden: Vanaf daar zien we de dieren op ooghoogte: ------------------------------------------------------------------------- Nu ben ik zelf een chimpansee: Dit is ons verblijf: Het is koud hier, ik ga naar het binnenverblijf, daar is het: Tussen het water door is een pad: En dit is de binnenkant, hier zien we een nog lege bouwruimte: ------------------------------------------------------------------------------- Overviews Rechts: En links: ------------------------------------------------------------------------- Ik hoop dat jullie het leuk vonden!Added (06 Mei 2012, 15:35) --------------------------------------------- Geen reactie. Hier is alvast de volgende update, Rhino Ranch: We lopen naar het savannegedeelte: Hier lees ik wat informatie over de neushoorn: Dan ga ik naar binnen: Het uitzicht: Daarna ga ik de brug op: Het is niet heel hoog, maar ik pas er nog door: De brug is erg lang: Maar er zijn veel ramen: Een "view" over het verblijf: Het uitzicht uit het verste raam, later gaat de brug verder: ------------------------------------------------------------------------------ Nu ben ik een Engelstalige neushoorn: It's lovely in the shade of this trees: But I'm thirsty, so let's have a drink: There's my friend: I go to the shelter: The shelter is behind the bridge: This is the inside of the shelter: ------------------------------------------------------------------------ Overview: Turtle Beach: Dit is het nieuwe themagebied, het eerste verblijf is Turtle Beach: Neem een duik in de zee: Het verblijf van onder water: Wat informatie zodat we alles over dit dier weten: Daarna gaan we een brug op: Boven is een raam voor licht: Links: Rechts: Buiten kunnen we een schildpad heel goed zien: --------------------------------------------------------------------- Nu ben ik een Engelstalige lederschildpad: Let's go to my own beach, so I can have some privacy: Here's the place where we can go back inside, the door is open now, but can be closed as a kind of garage-door: This is the exhibit inside: Let's take a dive: Here's a bridge, we can go to the otherside if we cross the bridge: ------------------------------------------------------------------ Overview:
Bericht Ik vond dat het alvast tijd werd voor de update op ztsf aangezien op AG maar geen reacties komen. We lopen naar het gebouw: Dan lezen we info over het dier wat we zullen zien: Daarna is het tijd om in het gebouw binnen te gaan: Links kunnen we de nog lege ruimte in de dierentuin zien: In het dak kan licht binnenkomen: Voor ons kun je het verblijf van boven zien: Hier zijn ze, het zijn 2 mannetjes en 4 vrouwtjes: Aan de rechterkant kunnen we naar beneden: Vanaf daar zien we de dieren op ooghoogte: ------------------------------------------------------------------------- Nu ben ik zelf een chimpansee: Dit is ons verblijf: Het is koud hier, ik ga naar het binnenverblijf, daar is het: Tussen het water door is een pad: En dit is de binnenkant, hier zien we een nog lege bouwruimte: ------------------------------------------------------------------------------- Overviews Rechts: En links: ------------------------------------------------------------------------- Ik hoop dat jullie het leuk vonden!Added (06 Mei 2012, 15:35) --------------------------------------------- Geen reactie. Hier is alvast de volgende update, Rhino Ranch: We lopen naar het savannegedeelte: Hier lees ik wat informatie over de neushoorn: Dan ga ik naar binnen: Het uitzicht: Daarna ga ik de brug op: Het is niet heel hoog, maar ik pas er nog door: De brug is erg lang: Maar er zijn veel ramen: Een "view" over het verblijf: Het uitzicht uit het verste raam, later gaat de brug verder: ------------------------------------------------------------------------------ Nu ben ik een Engelstalige neushoorn: It's lovely in the shade of this trees: But I'm thirsty, so let's have a drink: There's my friend: I go to the shelter: The shelter is behind the bridge: This is the inside of the shelter: ------------------------------------------------------------------------ Overview: Turtle Beach: Dit is het nieuwe themagebied, het eerste verblijf is Turtle Beach: Neem een duik in de zee: Het verblijf van onder water: Wat informatie zodat we alles over dit dier weten: Daarna gaan we een brug op: Boven is een raam voor licht: Links: Rechts: Buiten kunnen we een schildpad heel goed zien: --------------------------------------------------------------------- Nu ben ik een Engelstalige lederschildpad: Let's go to my own beach, so I can have some privacy: Here's the place where we can go back inside, the door is open now, but can be closed as a kind of garage-door: This is the exhibit inside: Let's take a dive: Here's a bridge, we can go to the otherside if we cross the bridge: ------------------------------------------------------------------ Overview:
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 15:35
krieke668
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 17:46 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Ik vind het mooi gemaakt... Het is tof dat je je verblijven sober houd, ik zou wel de gang doorheen het neushoorn verblijf een beetje hoger maken, het lijkt me iets te laag... Verder is de turtle beach ook niet mis! Dat je de palmbomen bomen over de ingang laat hangen vind ik wel leuk gedaan, wat ik iets minder vind is dat de mensen die in de zee "duiken" eerder zullen vallen... ik zou het wat meer afvlakken Dat verhoogd pad erdoor is wel mooi...
Bericht Ik vind het mooi gemaakt... Het is tof dat je je verblijven sober houd, ik zou wel de gang doorheen het neushoorn verblijf een beetje hoger maken, het lijkt me iets te laag... Verder is de turtle beach ook niet mis! Dat je de palmbomen bomen over de ingang laat hangen vind ik wel leuk gedaan, wat ik iets minder vind is dat de mensen die in de zee "duiken" eerder zullen vallen... ik zou het wat meer afvlakken Dat verhoogd pad erdoor is wel mooi... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 17:46
Queenstown
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 18:54 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het echt heel mooi, maar ik vind net als krieke668 dat het pad wat te hobbelig is bij dat 'neem een duik in de zee'
Bericht Ik vind het echt heel mooi, maar ik vind net als krieke668 dat het pad wat te hobbelig is bij dat 'neem een duik in de zee' Bericht getypt door - Queenstown Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 18:54
jeffrey
Datum: Zondag, 13 Mei 2012, 15:47 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er mooi uit Tjalf alleen zou ik bij de Neushoorns geen glas gebruiken op de grond waar daar beuken ze zo doorheen dat je glas gebruikt dat is bij Neushoorn niet erg verstandig wat met een paar beuken zijn ze daar zo doorheen
Always look on the bright side of life!
Bericht Ziet er mooi uit Tjalf alleen zou ik bij de Neushoorns geen glas gebruiken op de grond waar daar beuken ze zo doorheen dat je glas gebruikt dat is bij Neushoorn niet erg verstandig wat met een paar beuken zijn ze daar zo doorheen Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 13 Mei 2012 om 15:47
tjalf
Datum: Zondag, 13 Mei 2012, 20:04 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
@ jeffrey , daar zeg je wel wat. Ik zal er in elk geval water voor doen.
Bericht @ jeffrey , daar zeg je wel wat. Ik zal er in elk geval water voor doen.Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 13 Mei 2012 om 20:04
catfreako
Datum: Zondag, 13 Mei 2012, 21:53 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Leuk huisje! Misschien kan je bij de Lederschildpadden de palen van het verhoogde pad weg halen?
Bericht Leuk huisje! Misschien kan je bij de Lederschildpadden de palen van het verhoogde pad weg halen? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 13 Mei 2012 om 21:53
tjalf
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 16:08 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Nee, dan lijkt het zo onrealistisch. Wat voor dier willen jullie volgende keer trouwens zien in dit verblijf: Kies uit: - Neusaap - Rode Vari - Bengaalse Tijger - Lippenbeer - Vogelsoort - Iets anders
Bericht Nee, dan lijkt het zo onrealistisch. Wat voor dier willen jullie volgende keer trouwens zien in dit verblijf: Kies uit: - Neusaap - Rode Vari - Bengaalse Tijger - Lippenbeer - Vogelsoort - Iets anders Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 16:08
hananas59
Datum: Maandag, 14 Mei 2012, 18:13 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik ies tijger
Bericht ik ies tijger Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 14 Mei 2012 om 18:13
tjalf
Datum: Dinsdag, 15 Mei 2012, 17:08 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Ok, tot nu toe gestemd: - Neusaap - Rode Vari 1 Bengaalse Tijger - Lippenbeer - Vogelsoort - Iets anders
Bericht Ok, tot nu toe gestemd: - Neusaap - Rode Vari 1 Bengaalse Tijger - Lippenbeer - Vogelsoort - Iets anders Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 15 Mei 2012 om 17:08