ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ ZebraZappo, dat van diezelfde foto's komt door een fout op imageshack, die als ik een andere foto kopieer toch weer dezelfde later plakt. Ik zal er later nog wel andere foto's voor in de plaats zetten.
@ iedereen, bedankt voor de reacties.
Oh ja, voor dat ik het vergeet, als je zelf een idee hebt zou je dan dit schema willen invullen:
Biome: Locatie: Dier ( zonodig site om te downloaden): Eventuele andere dieren:
Voorbeeld: Biome: Grasland Locatie: Noord-Amerikaanse prairie Dier: Prairiehondje Eventuele andere dieren: Mustang, Rode vos
Alvast bedankt, en vergeet niet, als je een idee hebt zeg het dan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Biome: Rif Locatie: Paoul republiek Dier ( zonodig site om te downloaden): Tuimelaar, met reskin op tesara Eventuele andere dieren: blauwe doktersvis (Tesara), eventueel andere rifvissen.
Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Verzorger
@ Jortje, Bedankt voor het idee, en ik zal mijn best doen. Ik vind het trouwens leuk dat het eerste dier direct een waterdier is. Ik ging er eerst al vanuit dat er alleen landdieren zouden worden ingezonden. Ik zal hier zsm mee bezig.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Het lag eigenlijk aan mij, ben na een lange tijd weer endless ocean aan het spele . succes alvast . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Verzorger
Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe aflevering, hierbij aflevering 'Tuimelaar, part 1'
Afl. 2: Tuimelaar 1
Welkom bij de tweede aflevering van 'Realistic, reis rond de wereld'. In deze aflevering ga ik op zoek naar een van de slimste en meest speelse dieren ter wereld. Het is een zoogdier dat in het water leeft en bijna iedereen kent het wel, de tuimelaar. Deze dolfijn leeft in vrijwel alle zeeën en komt soms ook wel in de Noordzee of Waddenzee voor. Het is een dier dat in veel aquaria al getemt is en mensen zijn er ook al mee bezig om de taal van deze dieren te begrijpen. Voor dat ik naar Paoul Republiek ga om dit dier in het wild te zien ga ik eerst eens in een afgesloten bassin zwemmen met deze dieren, en dat in Cancun, een stad op het schiereiland Yucatan in Mexico. Daar is dus het begin van dit nieuwe avontuur.
Ik kom aan bij het bassin in Cancun, en ik zie de dolfijnen al zwemmen:
Daar spreek ik even kort met de trainer voor de laatste instructies:
Dan neem ik de eerste duik in het water en wacht tot er een dolfijn op me af komt:
Daar komt er al een dolfijn aan. Het is echt prachtig om met deze dieren te zwemmen en ik ben een hele ervaring rijker:
De dolfijn gaat weer weg en ik kijk haar nog even na:
Dan is het tijd om afscheid te nemen, want ik moet op tijd bij het vliegveld zijn om naar Paoul Republiek te gaan.
Ik heb net al wat gepost hier maar ik zal het nog eens doen: Biome: Gematigd Woud Locatie: Azie (als ik me niet vergis...) Dier: Moeraskat (Tesara, Packs, Missing Wild Cats Demo) Eventuele andere dieren: /
Verzorger
@ Lucoshi, ik zal zien wat ik voor je kan doen, maar ik weet niet zeker of ik dat pack wel wil downloaden, maar misschien download ik het ook wel en verwijder ik het weer. Dit is wegens het filter dat het oplevert. Dit dier lijkt mij trouwens geen slecht idee. En ook als ik het niet wil downloaden zal ik toch nog wel op expeditie gaan naar het dier. Je ziet wel hoe, als je het weet, zeg het nog ff niet.