ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Hallo, allemaal.
In dit topic zijn de parken te zien van het Realistic Project, waarvan mijn ZTAO-zoo Realistic Zoo Asunción er een is. Hier ga ik verder met de andere parken. De parken waar tot nu toe aan gewerkt wordt zijn:
De eerste foto's vanuit Brisbane zijn te zien op pagina 9 (zie hierboven). De eerdere pagina's gaan over de documentaires van Realistic in Rusland en Brazilië. De eerste foto's zijn verwijderd, maar gingen over het allereerste Realistic project.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Downloads hoeft je niet te vragen, heb je iets gedownload, geeft de designer je al toestemming om de download te gebruiken, ook voor de showrooms. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
sorry het klinkt een beetje als mijn topic: fotodagboek van John Tropic Ik weet niet of dit hetzeflde is of heel anders. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ja, maar dat van jou lijkt een beetje op Emiles Trips (oud topic op zt.nl) Niet boos bedoeld hoor! Maar je zou het ook aan de positieve kant bekijken! Dat houdt in: Zo kan je na het einde van allebei zeggen: ik vond dit beter, of dat enz... Maarja, succes, Tjalf! Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
wauw dat is prachtig! je verblijven zijn zo realistish en dat eetpleintje is mooi omdat het een prachtig patroon op de grond heeft.! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Zo'n eetpleintje komt bij elk park van mij, alleen dan altijd een ander thema. Dit geld ook voor de voliere en de bassins en het achter de schermen gedeelte. Voor de rest is alles wel anders. ( het patroontje van het terras komt uit het handboek van zt2 UC.
Added (12 Apr 2011, 16:44) --------------------------------------------- Vanaf nu komt hier iets nieuws. Nu gaat het niet meer om een dierentuin, maar ik ga nu gewoon bijna de hele wereld over op zoek naar een bepaalde diersoort. En het leuke is, jullie mogen kiezen welk dier en waar. Er zijn wel enkele voorwaarden. Het dier moet in zt2 of een van de officiële uitbreidingen zitten, of het moet te downloaden zijn, (dan moet hij wel heel realistisch zijn), want ik wil niet te veel downloads. Zeg er dan ook even bij waar.
Hier is alvast de eerste aflevering:
Afl. 1: Prairiehond
In het eerste deel van deze serie gaan we naar de Noord-Amerikaanse prairie om een klein beestje op te sporen, namelijk de prairiehond. We komen hierbij ook nog andere bijzondere dieren tegen.
We komen aan met de jeep:
Dan hebben we direct geluk, want kijk daar eens. Daar is al een groep mustangs, wel niet de dieren die we zoeken, maar toch wel mooi om te zien. Een van de mustangs komt op ons af:
Dan gaat hij in galop weg:
Hij remt af en keert terug naar de groep:
We nemen nog enkele foto's:
Dan wordt het nu zo stilletjes aan tijd om te gaan. Ik zie een beekje met een heuvel ernaast. Van daaruit heb ik vast een mooi uitzicht:
Ik besluit op de heuvel te klimmen voor het uitzicht:
En dit is dan het prachtige uitzicht over de prairie:
We lopen naar een stukje met veel gras en bomen, waar hopelijk ons einddoel is:
Ik zie iets bewegen tussen het dorre gras:
Volgens mij zijn het de prairiehondjes, maar ze zijn niet heel duidelijk zichtbaar. Dat komt omdat ze zich schuilhouden tussen het gras:
Er durft uiteindelijk toch een naar buiten te komen, maar hij gaat ook direct weer terug. Toch was ik snel genoeg om even een paar foto's te maken:
Toen kwam er een ongewenste gast:
Het is een vos die volgens mij wel zin heeft in een prairiehondje. Hij loopt verborgen achter het gras langs:
Gelukkig wil hij alleen wat drinken uit het water en heeft hij geen honger:
Of toch...:
Nee, hij gaat al weg, net als ik. Hopelijk tot volgende keer:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooi man echt spannend. het zijn echt heel mooie foto's van die mustang en je maakte het echt spannend met die vos. alleen noog een tipje; je gebruikt soms de zelfde foto's aar toch mooi gedaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 100 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
alle links in je eerdere post zijn "dood" image removed. Erg jammer.
Verder leuk gedaan maar je wilde toch een prairiehondje voor je zoo? waarom vang je em dan niet in plaats van dat je em verdoemd tot een leven (en dood) als vossensnackje
Succes met de rest!
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#