ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hoihoi, hier is de update!!! Als eerste stel ik jullie het themagebied "Rif" voor, waarin (duh) een aantal dieren zitten uit het rif. Er zijn 4 verblijven, elk met een eigen thematje. Ik laat altijd eerst het bovenaanzicht zien en dan vanuit de bezoekersmodus. Het eerste verblijf is "Great Reef"; hierin vinden we de reuzenmanta, de zwartpuntrifhaai en de Caraïbische rifoctopus.
Dan hebben we "Reefopolis", met de Franse keizervis en de papegaaivis.
Ook nog is er "Turtle Island" met groene zeeschildpadden.
En als laatste verblijf; "Moray Cave", waarin we een koppel groen en bruine murenes hebben.
Hopelijk vinden jullie het mooi, en tot volgende keer, met een volgend themagebied........... Amazonia Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind het pad wat je gebruikt erg goed, maar bij een verblijf zie je een filter, zo midden op het pad. Misschien iets om te veranderen Het thema breng je goed tot stand, door het een echt rif te laten lijken. Goed beplant en genoeg rotsen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het er heel mooi uit zien. Je beplant alles goed en de verblijven zien er heel mooi uit. Maar misschien kan je er wat meer een 'tocht' van maken. Dat je begint bij de ingang en dan doorloopt enz. Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hele mooie rifbassin met lekker veel beplanting. Het is wel jammer dat je de diersoorten niet ziet zwemmen. Mooi gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt voor de reacties!
@ J-AguaR Het probleem is dat ik die filter nergens anders kan plaatsen of het pad vervormt helemaal en het is niet meer mooi. Maar missschien vind ik er nog wel iets op.
@ NielsGuchelaar Het is een tocht hoor, alleen ben ik vergeten een plannetje te laten zien.
@ Laraatje2008 Als je het spel in "play" ziet, zie je de dieren echt wel zwemmen hoor, alleeen geef ik toe dat de murenes moelijk te zien zijn, omdat ze groen en bruin zijn en de rotsen ook zo'n kleuren hebben. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan