ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (JowJonas)
@ J-AguaR Het probleem is dat ik die filter nergens anders kan plaatsen of het pad vervormt helemaal en het is niet meer mooi. Maar missschien vind ik er nog wel iets op.
Je kan bij verblijven een achter de schermen gedeelte maken, dat is in het echt ook vaak zo. Dat kunnen de bezoekers dan niet zien, en alleen verzorgers en andere medewerkers kunnen daar dan komen. Als je de verhoogde paden van Zeta-designs hebt, kun je het nog mooier maken. Je maakt er een dak op of gedeeltelijk. Dat is wat je zelf mooi vind. Hopelijk heb ik je zo geholpen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Waah dat heb ik al lang gedaan Maar ik al bij de volgende keer laten zien wat ik bedoel! En die paden van Zeta-Designs heb ik ook al een tijd Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Ik vind het leuk dat je gebruik maakt van thema gebieden, ik heb moeten zoeken op de foto naar de meeste dieren, dus misschien kan je ze wat duidelijker showen? "Slechts het verblijf van de schildpadden viel op"!
Vind je niet dat ze allemaal dezelfde ondergrond hebben? Zo vol geplant..
Ik vind het leuk dat je wat doet met de reacties van de mensen en dat je zelf opzoek ging naar een oplossing voor het filter, ik ben benieuwd hoe dat er uit is komen te zien!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Sorry dat ik al heel lang geen update meer heb geplaatst! Intussen zit ik al heel ver, ik heb al een themagebied bij en ik ben bezig aan het volgende, dus ik zal binnenkort een gigantische update plaatsen. Zo, dat is ook even gezegd
Tot de volgende!
Added (11 Okt 2011, 18:28) --------------------------------------------- Update, update update! Vandaag laat ik jullie Amazonia en Coast zien!
Eerst begin ik met Amazonia:
De ingang.
Een overzichtje.
Junge Pool; Kardinaaltetra's, severums, gouden dorado's, pauwoog-cichlides en green terrors. (Jungle Poel)
Underwater Cave; de blinde holenvis. (Onderwater Grot
Piranha Pond; geelbuikpiranhas en roodoogpiranhas. (Piranha Vijver) Dit zijn ambients.
Jungle Bay; Orinoco-dolfijnen. (Jungle Baai)
En nu is het de beurt aan Coast!
Standbeeld, geschonken aan de zoo ter ere van de geboorte van onze eerste zeeotter.