ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind de teaser en het andere deel van atlantia marine zoo vond ik er ook leuk uit zien . En een maan voor de zoo misschien iets van wild world of Jonas's Wild World ik ben benieuwd wat je naam wordt.
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 15:31 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hallo! Eindelijk een update van mijn nieuwe zoo! Je hebt er even op moeten wachten, maar er is al véél klaar. Screens;
De ingang.
We komen aan een splitsing.
We gaan naar rechts.
Hier zitten de gordeldieren.
Verblijf: Halfbinnen, halfbuiten Fokresultaten: Begonnen met 3 koppels; intussen zijn er 5 geboortes geweest.
En aan de overkant vinden we de kerkuilen.
Verblijf: Voliere Fokresultaten: Begonnen met 2 koppels, intussen zijn er al 4 geboortes geweest; 'beginouders' zijn al grootouders.
We gaan terug naar de splitsing en gaan naar links. Daar zien we de dubble neushoornvogels.
Verblijf: Voliere Fokresultaten: Begonnen met 3 koppels, intussen 3 jongen (1 per paar)
En daarover zijn de flamingo's.
Verblijf: Buiten (met winterverblijf) Fokresultaten: Begonnen met 4 koppels; intussen 3 jongen en 1 ei.
En we gaan verder. Daar zien we de doodshoofdaapjes.
Verblijf: Binnen Fokresultaten: 4 koppels, 3 drachtig.
En nog een plannetje. (De witte vierkanten zijn de ddoshoofdaapjes)
Dit was de update, hopelijk vond je het mooi en tot volgende keer!
PS: Ik weet het, de dieren hebben veel dorst, dat komt omdat ze nogal bugden in hun verblijf, dit is intussen opgelost. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 02 Nov 2011, 15:36
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 15:49 | Bericht # 33
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het een super mooie zoo! Heel goed gedaan, goed beplant, leuke verblijven. Er is (maar) 1 ding die ik opmerkte: Hier is die: 1. Misschien kan je de doodshoofdaapjes een buitenverblijf geven. Ze hebben nu al een beetje een buitenverblijf. Maar misschien kan je dat helemaal van gaas doen.
Verder heel leuk gedaan! Maar ik zie dat 1 bezoeker (op het plaatje van het doodshoofdaapjesverblijf vanuit de bezoekersmode) zich niet aan de regels houdt, want hij staat gewoon achter de rotsen te praten. Maarja, heel goed gedaan!
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 17:50 | Bericht # 37
0
Horeca Medewerker
Hey hey! Dit is enorm lang geleden, maar na een tijd niet meer te bouwen aan mijn zoo ben ik nu terug! Ondertussen ben ik ongeveer anderhalve week opnieuw aan het bouwen en er is veel bijgekomen! Nu laat ik nog niet alles zien, anders zouden jullie een gigantische update voorgeschoteld krijgen Intussen heeft de zoo ook al een naam gekregen: Pinewood Zoo Zo, hier zijn de screens:
Hier zijn de dwergnijlpaarden:
Wat verderop vinden we de aardvarkens en de miereneters:
Aan de overkant vinden we de ringstaartmaki's, met daarachter de Thomsongazelles:
Zo, dit was de update. Volgende keer: Nog een paar zoogdieren...
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 18:35 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit! Het dwergnijlpaardenverblijf en het verblijf met de aardvarkens en miereneters zijn goed gelukt. Bij de ringstaartmaki's zou ik meer bomen doen. En bij de thomsongazelles vind ik het niet zo mooi, die combinatie van geel en groen. Als ik jou was, zou ik alleen maar groen of alleen maar geel doen. Verder ziet het er goed uit! groetjes Quinten
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 21:04 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hele mooie zoo! Bij de Tompsons'gazelle's vind ik het juist wel mooi, alleen dat gele wat minder fel maken. Dan loopt het meer in mekaar over. De Ringstaartmaki's hebben ook een heel mooi verblijf, vooral met die baobab.
0
Horeca Medewerker
Update!!!!! Vandaag laat ik een paar extra zoogdieren zien!
Even een plannetje:
De boommiereneters:
En aan de overkant vinden we de kleine panda's; hiervoor hebben we een kweekprogramma dat heel succesvol verloopt!
Daaracter/naast vinden we de beverratten, maar deze zijn intussen al vervangen door de zeldzame kleinklauwotters.
En hiernaast kan je de Galapagos-schildpadden bekijken.
En aan de overkant vinden we een grote groep stokstaartjes, met intussen al meer dan 40 dieren! Om de groep een beetje te 'snoeien' hebben we aan naburige zoo's gevraagd of ze er een aantal willen hebben. O.a. Diergaarde Blijdorp heeft al interesse getoond.
Dit was de update, hopelijk heb je er van genoten!