Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
JowJonas
Datum: Woensdag, 20 Maa 2013, 23:17 | Bericht # 331   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

@ davidy12@ teunzoo, Bedankt!

@ legoman12324, Qua 'kleinheid' valt het echt goed mee, hoor! Het lijkt kleiner door die rotsen die erin staan, denk ik. Dat apart hok, daar heb je wel gelijk in, in het echt wordt dat ook gedaan. Maar deze zoo heeft de mogelijkheid niet om een apart verblijf te bouwen, dus de stier zal moeten verdwijnen wanneer onze kleintjes volwassen worden. (Hij heeft namelijk al gepaard met beide vrouwtjes, en eentje staat op punt te bevallen :D)

Vanavond update van het volgende deel!

Groetjes, Jonas :p

Added (20 Maa 2013, 22:17)
---------------------------------------------
Update 5

Hier de volgende update! We starten waar we geëindigd waren vorige keer: bij de olifanten!

Als we verder wandelen...

Komen we bij een rustplek...

En een gebouwtje met dessertkraampjes!

Hiernaast zien we een volière met dieren uit het volgende deel: Indische gieren! En de naam verklapt al wat het volgende deel is.

En hier verrijst een imposant gebouw: de Indische Tempel.

Hier zien we koi's...

En aan de overkant koningscobra's.

En nog een zicht op de koi's.

Nu zijn we al uit de tempel.

We nemen nog even een kijkje in het binnenverblijf van de gieren.

En erachter vinden we een quarantaineverblijf.

Als we terug gaan naar Australië, vinden we 2 nieuwe verblijven! Hier zitten de vogelbekdieren...

En hier de mierenegels!

Ze behoren allebei tot Australië.

En nu nog enkele luchtfoto's:

En een plannetje.

Groetjes, Jonas ^_^

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht@ davidy12@ teunzoo, Bedankt!

@ legoman12324, Qua 'kleinheid' valt het echt goed mee, hoor! Het lijkt kleiner door die rotsen die erin staan, denk ik. Dat apart hok, daar heb je wel gelijk in, in het echt wordt dat ook gedaan. Maar deze zoo heeft de mogelijkheid niet om een apart verblijf te bouwen, dus de stier zal moeten verdwijnen wanneer onze kleintjes volwassen worden. (Hij heeft namelijk al gepaard met beide vrouwtjes, en eentje staat op punt te bevallen :D)

Vanavond update van het volgende deel!

Groetjes, Jonas :p

Added (20 Maa 2013, 22:17)
---------------------------------------------
Update 5

Hier de volgende update! We starten waar we geëindigd waren vorige keer: bij de olifanten!

Als we verder wandelen...

Komen we bij een rustplek...

En een gebouwtje met dessertkraampjes!

Hiernaast zien we een volière met dieren uit het volgende deel: Indische gieren! En de naam verklapt al wat het volgende deel is.

En hier verrijst een imposant gebouw: de Indische Tempel.

Hier zien we koi's...

En aan de overkant koningscobra's.

En nog een zicht op de koi's.

Nu zijn we al uit de tempel.

We nemen nog even een kijkje in het binnenverblijf van de gieren.

En erachter vinden we een quarantaineverblijf.

Als we terug gaan naar Australië, vinden we 2 nieuwe verblijven! Hier zitten de vogelbekdieren...

En hier de mierenegels!

Ze behoren allebei tot Australië.

En nu nog enkele luchtfoto's:

En een plannetje.

Groetjes, Jonas ^_^

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 20 Maa 2013 om 23:17
teunzoo
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 17:17 | Bericht # 332   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

ziet er mooi uit.
alleen is een tempel niet vaak van hout
Berichtziet er mooi uit.
alleen is een tempel niet vaak van hout

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 17:17
boerroel545
Datum: Donderdag, 21 Maa 2013, 17:26 | Bericht # 333   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ JowJonas, prachtige update je houdt je goed aan de tips ga zo door  ^_^

Bericht@ JowJonas, prachtige update je houdt je goed aan de tips ga zo door  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 21 Maa 2013 om 17:26
JowJonas
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 21:04 | Bericht # 334   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Morgen komt er een nieuwe update! Hier is alvast een voorproefje...

BerichtMorgen komt er een nieuwe update! Hier is alvast een voorproefje...

Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 21:04
Michelaar
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 16:44 | Bericht # 335   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Mooi gedaan, ik vind dat je goed gebruikt maakt van downloads en die Indische tempel vind ik ook wel leuk bedacht. Verder ben ik benieuwd naar...INDIA

groeten, Michelaar;)

Eigenaar van McCain Zoo!

Bericht veranderd door: Michelaar - Dinsdag, 09 Apr 2013, 16:44
BerichtMooi gedaan, ik vind dat je goed gebruikt maakt van downloads en die Indische tempel vind ik ook wel leuk bedacht. Verder ben ik benieuwd naar...INDIA

groeten, Michelaar;)

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 16:44
JowJonas
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 20:28 | Bericht # 336   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Michelaar@ boerroel545@ teunzoo, Bedankt!

Update 6

Hallo, hier is de volgende update van Eden Gardens! In deze update zien we wat veranderingen en het volgende stuk van Indië én het begin van China.

Beginnen doen we bij de Indische gieren. De Indische tempel is afgebroken (die btw niet echt als tempel bedoeld was, het was gewoon een naam ervoor) en die heeft plaatsgemaakt voor een rustgevend vijvertje. Er zijn plannen om de cobra's toch te laten terugkeren, maar dat is lang nog niet zeker.

Verder zien we dit: een uitkijkpunt op het verblijf van de Bengaalse tijgers! Eronder kunnen ze lekker uitrusten in de schaduw, en kan je ze nog steeds bekijken via de raampjes!

En je kan natuurlijk ook op het uitkijkpunt.

Als we terug naar beneden gaan zien we een handige wegwijzer.

En wat verder op het pad kan je de tijgers natuurlijk optimaal bekijken.

En je kan ook in hun binnenverblijf gaan; hier zien we ons mannetje van het kweekkoppel. Het vrouwtje heeft een aparte kraamkamer voor als ze moet bevallen.

We komen uit het binnenverblijf, en dan zien we meteen 2 volières aan de overkant.

In deze zit een koppel beo's.

En in die ernaast zit een koppel halsbandparkieten.

En nu volgt er een bonus: normaal gezien zou ik dit nog niet hebben laten zien, maar ik was al zo ver met de vorderingen, dat ik dacht: ik gooi het er wel ineens bij!

Nu laat ik jullie het eerste gedeelte van China zien. Je wordt verwelkomt door 2 Chinese lantaarns.

Het eerste verblijf is een volière; hierin kan je de blauwe pauw en de goudfazant bezichtigen. Van elke soort is er een koppel te zien.

En ernaast vinden we een bosachtig verblijf waarin Pater-Davids herten en Chinese muntjaks wonen.

En om af te sluiten nog de luchtfoto's.

En nog een plannetje:

En om eventjes samen te vatten:

India

Indische gier
Bengaalse tijger
Halsbandparkiet
Beo

Bericht@ Michelaar@ boerroel545@ teunzoo, Bedankt!

Update 6

Hallo, hier is de volgende update van Eden Gardens! In deze update zien we wat veranderingen en het volgende stuk van Indië én het begin van China.

Beginnen doen we bij de Indische gieren. De Indische tempel is afgebroken (die btw niet echt als tempel bedoeld was, het was gewoon een naam ervoor) en die heeft plaatsgemaakt voor een rustgevend vijvertje. Er zijn plannen om de cobra's toch te laten terugkeren, maar dat is lang nog niet zeker.

Verder zien we dit: een uitkijkpunt op het verblijf van de Bengaalse tijgers! Eronder kunnen ze lekker uitrusten in de schaduw, en kan je ze nog steeds bekijken via de raampjes!

En je kan natuurlijk ook op het uitkijkpunt.

Als we terug naar beneden gaan zien we een handige wegwijzer.

En wat verder op het pad kan je de tijgers natuurlijk optimaal bekijken.

En je kan ook in hun binnenverblijf gaan; hier zien we ons mannetje van het kweekkoppel. Het vrouwtje heeft een aparte kraamkamer voor als ze moet bevallen.

We komen uit het binnenverblijf, en dan zien we meteen 2 volières aan de overkant.

In deze zit een koppel beo's.

En in die ernaast zit een koppel halsbandparkieten.

En nu volgt er een bonus: normaal gezien zou ik dit nog niet hebben laten zien, maar ik was al zo ver met de vorderingen, dat ik dacht: ik gooi het er wel ineens bij!

Nu laat ik jullie het eerste gedeelte van China zien. Je wordt verwelkomt door 2 Chinese lantaarns.

Het eerste verblijf is een volière; hierin kan je de blauwe pauw en de goudfazant bezichtigen. Van elke soort is er een koppel te zien.

En ernaast vinden we een bosachtig verblijf waarin Pater-Davids herten en Chinese muntjaks wonen.

En om af te sluiten nog de luchtfoto's.

En nog een plannetje:

En om eventjes samen te vatten:

India

Indische gier
Bengaalse tijger
Halsbandparkiet
Beo

Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 20:28
boerroel545
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 20:37 | Bericht # 337   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ JowJonas, ziet er goed uit je zou alleen bij je tijgerverblijf ze lelijke zoo muur kunnen verbergen of verwijderen en je zou bij de volières eromheen wat meer kunnen beplanten voor de verderrest ziet het er goed uit ga zo door

Bericht@ JowJonas, ziet er goed uit je zou alleen bij je tijgerverblijf ze lelijke zoo muur kunnen verbergen of verwijderen en je zou bij de volières eromheen wat meer kunnen beplanten voor de verderrest ziet het er goed uit ga zo door

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 20:37
Mark_23
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 21:14 | Bericht # 338   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Mooi gemaakt. Niets op aan te merken en echt prachtige verblijven. Misschien een tip voor als je later een tempel wilt maken. Misschien is het dan wel leuk om de asian tempel pack te downloaden (als je die nog niet had).

Groetjes, Mark ;)
BerichtMooi gemaakt. Niets op aan te merken en echt prachtige verblijven. Misschien een tip voor als je later een tempel wilt maken. Misschien is het dan wel leuk om de asian tempel pack te downloaden (als je die nog niet had).

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 21:14
legoman12324
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 21:55 | Bericht # 339   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

zeer mooi gemaakt mooie verblijven kwa voliere's heb ik niks op te merken maar ik zou voor de tijgers een apart binnen/buiten verblijf doen want
deze dieren zijn zeer territoriaal en in echte dierentuinen is dit ook puur een tip

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER

Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 10 Apr 2013, 21:56
Berichtzeer mooi gemaakt mooie verblijven kwa voliere's heb ik niks op te merken maar ik zou voor de tijgers een apart binnen/buiten verblijf doen want
deze dieren zijn zeer territoriaal en in echte dierentuinen is dit ook puur een tip

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 21:55
JowJonas
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 19:43 | Bericht # 340   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ boerroel545, Ik wist dat iemand dat zou zeggen :) Intussen is dat gebeurd, achter het tijgerverblijf is het lekker volgeplant zodat die zoomuur weg is, en achter de volières moet ik nog bouwen, dus dat laat ik nog even zo.

@ Mark_23, Ha bedankt, dat pack kende ik nog niet. Misschien toch wel het downloaden waard :)

@ legoman12324, Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Maar het is nu al volgebouwd, anders zou ik dat met plezier gebouwd hebben. Ik zal het onthouden voor een volgende keer!

Bericht@ boerroel545, Ik wist dat iemand dat zou zeggen :) Intussen is dat gebeurd, achter het tijgerverblijf is het lekker volgeplant zodat die zoomuur weg is, en achter de volières moet ik nog bouwen, dus dat laat ik nog even zo.

@ Mark_23, Ha bedankt, dat pack kende ik nog niet. Misschien toch wel het downloaden waard :)

@ legoman12324, Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Maar het is nu al volgebouwd, anders zou ik dat met plezier gebouwd hebben. Ik zal het onthouden voor een volgende keer!

Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 19:43
Search:

Hosted by uCoz