Erg mooi! en volgens mij heb ik de eerste reactie! ik vind het vooral leuk hoe je al die dingen combineerd! de neushoornvogels vind ik fantastisch! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ JowJonas, Weer erg mooi gedaan. Leuk dat je in de verschillende thema gebieden werkt! Het verblijf van de olifanten is echt goed gelukt Misschien een tip voor de volgende x om het hout wat verder het water in te plaatsen, want de olifanten houden ook van even in het water staan. Het gibboneiland ziet er echt super cool uit
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 11:21 | Bericht # 325
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
mooie updata niks om op aan te merken gewoon fantastisch die olifanten hebben echt de ruimte om te leven en ik vindt de voljere ook heel mooi alles is gewoon mooi.
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 16:10 | Bericht # 326
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Prachtig gemaakt. Vooral het gibbon eiland en het hok van de Aziatische olifanten is prachtig en mooie reskin. Ik vind vooral die houten paaltjes bij hun hok vind ik leuk. In de volgende update komt zeker de kleine panda? (vanwege dat bord).
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 17:57 | Bericht # 327
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ renoe, @ carnotaurus, Bedankt!
@ Jeweetwelwie, Bedankt! Eigenlijk zijn deze drie dieren de dieren van Laos, misschien komt er nog een klein verblijf bij maar dat betwijfel ik.
@ boerroel545, Ik zal eens naar de zoomuur kijken!
@ Mark_23, Bedankt! De rode panda zal inderdaad in een van de volgende updates komen, maar misschien nog niet direct. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
@ JowJonas, leuke verblijven maar heb toch wat kritiek op het olifanten verblijf ik vind het vrij klein zelfs voor maar drie olifanten en ik mis er een apart hok voor de stier in een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER