Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:56 | Bericht # 302
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ JowJonas, Woow wat zonde van je tijd en energie, wat je erin hebt gestopt! Laat je echter niet ontmoedigen en begin weer opnieuw. Misschien moet je er eens over denken om zo nu en dan je save file op een andere plek op te slaan! (memorie stick ofzo) Succes met de herbouw!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
mooie update maar een ding ik zou het water bij de kangaroe's wat minder diep doen anders verzuipen ze een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Vrijdag, 08 Maa 2013, 20:38 | Bericht # 308
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
ziet er heel mooi en echt uit als hij bestont zou ik er honderd keer heen gaan. ik vindt dij paaltjes bij de kangeroes ook heel mooi staan. alleen vindt ik het wel jammer dat je niet zo veel ziet in het binnen verblijf van de moeraswalibi's.
Datum: Zaterdag, 09 Maa 2013, 14:39 | Bericht # 309
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wauw, ziet er prachtig uit zeg. Mooie grote verblijven. Ik vind het echt prachtige hokken. En is het misschien niet leuk om aan het begin van het themagebied op dat gebouwtje "Australië" te zetten?
Datum: Zaterdag, 09 Maa 2013, 17:23 | Bericht # 310
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ legoman12324, Als het zo diep is, dan wagen ze het ook niet om erin te komen.
@ renoe, Bedankt! Wat zou er dan nog bij moeten in het binnneverblijf?
@ Mark_23, Bedankt. 'Australië' is jammer genoeg te lang om op dat gebouwtje te plaatsen, dus dat ga ik ook niet doen.
Update 2
Hier zijn we terug aan de splitsing. In tegenstelling tot vorige keer gaan we nu naar links.
In de verte zien we al een verblijf opdoemen.
Hier wonen de koala's!
En we gaan verder. We lopen langs de moeraswallaby's. Er is beplanting aangebracht naast het pad.
Hier hebben we een wegwijzer.
Hier komen we bij 2 vogelverblijven. Hier woont de takahe.
En hier de kiwi.
We lopen verder, helemaal langs het kaguverblijf en de kangoeroes en emoes. En in de verte zien we een gebouw...
Dit is het restaurant van Oceanië (in elke themagebied komt er nl. een restaurant).
En nog een plannetje.
Bij deze dierentuin ga ik ook elk themagebied (= de werelddelen) onderverdelen in 'subthemagebieden'. Dit deed ik bij mijn vorige zoo ook, en net zoals toen zal het met de namen van landen gebeuren. Het Oceanië-gedeelte heeft 3 landen, nl. Australië, Nieuw-Zeeland en Timor.