ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 28 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wow! Mooie en realistische dierentuin! Ik vind het erg leuk. (Sorry if there's mistakes, I tranlated this "Wow! Beautiful and realistic zoo! I like it very much." with google translator. )
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Héél erg mooi gebouwt Jonas! Jouw update's zijn en blijven geweldig. Je hebt heel leuke themagebieden en leuk dat je de teasers zo voorstelt. Echt super!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ uolym, @ Cheeta7, Bedankt
Morgen of overmorgen komt er een nieuwe update!
Added (12 Sep 2012, 21:26) --------------------------------------------- Hier is de nieuwe update, een pak later dan verwacht :s
Update 7
In deze update laat ik het volgende land zien dat hoort bij Afrika, nl. Madagaskar! In dit land leeft een zeer bekende apensoort: de ringstaartmaki. Daarom kon deze zeker niet ontbreken in Astoria Gardens. Hij deelt een verblijf samen met een koppel indri's en rode vari's.
Uitkijkpunt (zelfde als bij de giraffen en zebra's)
Gewoon, vanop het pad.
En dit is hun binnenverblijf. ( Je ziet de staarten van de vari's erboven uit steken )
Aan de overkant ligt een volière; hierin wonen 3 madagaskarralreigers.
Datum: Woensdag, 23 Jan 2013, 23:21 | Bericht # 286
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ fatmikey, Euh wat? Zwembad?
@ Muisjep, Bedankt!
De volgende update ga ik een tijdje uitstellen. Momenteel ben ik Zoo Tycoon een beetje beu gezien en ben ik een andere spel gaan spelen, en ik wil me meer concentreren op mijn tekenwerk (Kijk hier).
Groetjes, Jonas
Added (23 Jan 2013, 22:21) --------------------------------------------- Na 4 maanden ben ik weer! Ik ben terug met een spiksplinternieuw project, waarvan de naam Eden Gardens luidt. En hier is de eerste update, waarin ik het inganggedeelte show.
In een bosrijk gebied ligt een prachtig en ruim domein. Hierin zullen 's werelds bijzonderste en prachtigse dieren gehuisvest worden. Dit domein staat bekend om zijn eeuwenoude, zuiders getinte toren.
Dit is het inganggebouw met de kassa's.
Wanneer je door het inganggebouw loopt, kom je aan een laan, met aan elke kant een rustig riviertje met koi's. Daarachter is er een beetje vegetatie aangebracht. Ik heb bewust geen heleboel bomen daar neergeplant, omdat er de bezoekers dan al voorproefjes van de verblijven kunnen bekijken.
Wat verder vinden we een tweede gebouw; dat is het ingangsrestaurant samen met een doorgang naar de échte zoo. Hier stopt dan ook onze rondleiding, aangezien dat nog niet gemaakt is.
En om af te sluiten nog wat luchtfoto's.
Dit was de eerste update van Eden Gardens, hopelijk is het al een goede start Een van de volgende dagen post ik het logo, ik ben er nog aan bezig.
Datum: Vrijdag, 25 Jan 2013, 18:05 | Bericht # 290
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
De ingang is echt prachtig. Alleen wat daarna komt vind ik minder. Denk dat het komt doordat er zo'n groot verschil tussen zit. De ingang toont rust en ruimte, terwijl ik dat plein erna juist wat krapper en (dus) drukker vind lijken.