Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 18:39 | Bericht # 263
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Super! Je verblijven zijn zéér origineel! Je gebruik van downlaods past perfect bij de dieren (karretje bij kerkuilen,...) Echt prachtig! Als je lang naar je luchtfoto's kijkt zie je meer en meer details. Héél leuk je zou er blijven naar kijken...
Datum: Maandag, 20 Aug 2012, 22:02 | Bericht # 264
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik ben terug Binnenkort dus een nieuwe update!
@ NielsGuchelaar, Bedankt! Mijn inspiratie komt een beetje van overal: werk van andere bouwers, echt bestaande verblijven, maar het meeste verzin ik zelf.
@ Cheeta7, Heel erg bedankt!
Groetjes, Jonas
Added (20 Aug 2012, 22:02) --------------------------------------------- Ik heb een logo gemaakt voor Astoria Gardens:
En hier is een teaser van het leeuwenverblijf, voor de update die morgen of overmorgen zal verschijnen!
@ JowJonas, Ik ben erg benieuwd naar je update. Ik vind het knap dat je zo'n mooi logo met alleen zwart wit heb weten te maken. Verder ben ik benieuwd naar het leeuwen verblijf.
Datum: Woensdag, 22 Aug 2012, 20:50 | Bericht # 267
0
Horeca Medewerker
@ raymondhoek & @ Jeweetwelwie, Bedankt!
Update 4
Dit is de volgende update van Astoria Gardens! Het hek aan het verblijf van de spaanse lynx is aangepast, nu is het glas zodat de bezeokers niet gewond kunnen geraken van hun klauwen. De volgende keer zal ik een screen ervan plaatsen! Maar nu de screens:
In de grote volière waar we vorige keer gestopt waren, wonen nu 3 vale gieren:
Als we uit de 'kijkhut' wandelen, zien we aan de overkant van de honingdassen een nieuw verblijf. Hier leven de nijlkrokodillen.
En nu door naar een van de pareltjes van Astoria Gardens: het leeuwenverblijf!
Het verblijf telt 3 gebouwen: Vanvoor is het eerste binnenverblijf, in het midden een uitkijkhut voor de bezoekers, en daaronder kunnen de leeuwen uitrusten in de schaduw (geen screen, sorry) en het laatste gebouw is het tweede binnenverblijf.
Rechterkant van het verblijf.
Linkerkant van het verblijf.
In het tweede binnenverblijf kunnen we ook binnen kijken.
En dat was het weer, om af te sluiten heb ik nog een plannetje:
Datum: Donderdag, 23 Aug 2012, 11:06 | Bericht # 268
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Weer een héle mooie update Jonas! De voliere van de Gieren is heel mooi. En de krokodillen hebben ook een prachtig verblijf en dan ben ik nog niet eens begonnen over het leeuwenverblijf... Er is op alles gelet; van boomstammen tot rotsen, van binnenverblijven tot uitkijkposten. Bij het leeuwenverblijf vind ik vooral jou idee van 3 gebouwen héél erg goed. Leuk dat de bezoekers zo ook de leeuwen in hun binnenverblijf zien!
Jouw plan van je park is ook mega-mooi gemaakt! Met boompjes en foto's van de dieren! Super gemaakt!
Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 22:52 | Bericht # 269
0
Horeca Medewerker
@ Cheeta7, Bedankt, Bart!
Groetjes, Jonas
Added (27 Aug 2012, 22:52) --------------------------------------------- Update 5
Hupsakee, we gooien er weer een update tegenaan!
Vandaag staan er 4 nieuwe verblijven op de planning, en beginnen doen we met de struisvogels en de helmparelhoenen. Hun verblijf is naast de leeuwen gelegen. Als je uit het binnenverblijf van de leeuwen komt, stoot je op een kijkhut.
Dit is hun binnenverblijf.
Als we verder wandelen verschijnt dit gebouw.
Het is het binnenverblijf van de aardvarkens!
En dit is hun buitenverblijf waar ze naar hartelust kunnen graven.
Verderdoor, aan de overkant, zien we deze volière. Hier wonen de grijze roodstaartpapegaaien.
En daarnaast is het binnenverblijf van de zebra's en de giraffen.
En hier hun buitenverblijf (vanop het uitzichtpunt).
Datum: Dinsdag, 28 Aug 2012, 07:55 | Bericht # 270
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Oeee, erg mooi. Je aardvarken verblijft ziet er natuurlijk uit Binnenverblijven zijn ook leuk gedaan, zo die kijkraampjes. Dierentuin wordt al aardig groot zo te zien op de plattegrond