Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 19 Jul 2012, 22:19 | Bericht # 251
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er heel goed uit en grappig die drinkbeker en de hamburger door de muren heen!!! Ga zo door ben benieuwd wat er achter Europa komt!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ziet er heel goed uit en grappig die drinkbeker en de hamburger door de muren heen!!! Ga zo door ben benieuwd wat er achter Europa komt!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 19 Jul 2012 om 22:19
JowJonas
Datum: Donderdag, 19 Jul 2012, 22:47 | Bericht # 252
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal! De volgende update zal voor na 10 dagen zijn, want ik vertrek morgen op kamp, tot 31 juli. Dus, eventjes geen update! Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Bedankt allemaal! De volgende update zal voor na 10 dagen zijn, want ik vertrek morgen op kamp, tot 31 juli. Dus, eventjes geen update! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 19 Jul 2012 om 22:47
Skyrider1
Datum: Donderdag, 19 Jul 2012, 23:17 | Bericht # 253
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Oké jammer dan, maar veel plezier op kamp!
Bericht Oké jammer dan, maar veel plezier op kamp! Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 19 Jul 2012 om 23:17
catfreako
Datum: Zaterdag, 21 Jul 2012, 00:01 | Bericht # 254
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Heel mooi gemaakt! Grappig gedaan met die kraampjes door dat hout. Ik ben benieuwd naar meer, al zou dat even moeten wachten. Veel plezier op kamp!
Bericht Heel mooi gemaakt! Grappig gedaan met die kraampjes door dat hout. Ik ben benieuwd naar meer, al zou dat even moeten wachten. Veel plezier op kamp! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 21 Jul 2012 om 00:01
Jorrit93
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 16:02 | Bericht # 255
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Soooweeee, wat een geweldige dierentuinen allemaal! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe je aan al die binnenverblijven komt, hoe kun je die maken?! Verder ook waar je al die 'andere' dieren vandaan haalt? Jorrit
Bericht Soooweeee, wat een geweldige dierentuinen allemaal! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe je aan al die binnenverblijven komt, hoe kun je die maken?! Verder ook waar je al die 'andere' dieren vandaan haalt? Jorrit Bericht getypt door - Jorrit93 Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 16:02
JowJonas
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 22:42 | Bericht # 256
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hey, ik ben terug @ Jorrit93 , De dieren haal ik vooral van sites zoals northern skies, gewoon even googelen. Het eerste deel Europa zal binnenkort verschijnen. Groetjes, Jonas Added (01 Aug 2012, 22:42) ---------------------------------------------Update 2 Hallo, dit is de eerste update van Europa. Hier zijn we vorige keer gestopt: Als we dan links kijken, dan zien we het verblijf van het edelhert. We lopen verder. Rechtdoor is voor het personeel, dus we gaan naar links. Aan de rechterkant vinden we het verblijf van de das. En daarnaast het verblijf van de vos. Aan de overkant kunnen we de edelherten vanuit een ander gezichtspunt bekijken. Als we verder wandelen hebben we links het binnenverblijf van de edelherten, voor het personeel dus. Maar toch kunnen we eventjes een kijkje nemen! Dit is een quarantainehok. Hier kan een dier (tijdelijk) apart gezet worden. Terug naar de vorige screen. Rechtover is het Spaanse lynxenverblijf. En tot slot nog de luchtfoto's. Spaanse lynx en de vos Das Edelhert En tot slot een teaser voor het vervolg van Europa. Groetjes, Jonas
Bericht Hey, ik ben terug @ Jorrit93 , De dieren haal ik vooral van sites zoals northern skies, gewoon even googelen. Het eerste deel Europa zal binnenkort verschijnen. Groetjes, Jonas Added (01 Aug 2012, 22:42) ---------------------------------------------Update 2 Hallo, dit is de eerste update van Europa. Hier zijn we vorige keer gestopt: Als we dan links kijken, dan zien we het verblijf van het edelhert. We lopen verder. Rechtdoor is voor het personeel, dus we gaan naar links. Aan de rechterkant vinden we het verblijf van de das. En daarnaast het verblijf van de vos. Aan de overkant kunnen we de edelherten vanuit een ander gezichtspunt bekijken. Als we verder wandelen hebben we links het binnenverblijf van de edelherten, voor het personeel dus. Maar toch kunnen we eventjes een kijkje nemen! Dit is een quarantainehok. Hier kan een dier (tijdelijk) apart gezet worden. Terug naar de vorige screen. Rechtover is het Spaanse lynxenverblijf. En tot slot nog de luchtfoto's. Spaanse lynx en de vos Das Edelhert En tot slot een teaser voor het vervolg van Europa. Groetjes, Jonas
Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 01 Aug 2012 om 22:42
Skyrider1
Datum: Donderdag, 02 Aug 2012, 10:52 | Bericht # 257
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Alweer heel erg mooi gemaakt! Heel realistish en natuurlijk gebouwd, niet te veel beplanting. Ik kijk altijd uit naar jouw updates! Je bent ongetwijfeld (één van) de beste dierentuinenmaker op het ZTSF. Als ik jouw updates zie krijg ik zin om zelf ook te beginnen.
Bericht Alweer heel erg mooi gemaakt! Heel realistish en natuurlijk gebouwd, niet te veel beplanting. Ik kijk altijd uit naar jouw updates! Je bent ongetwijfeld (één van) de beste dierentuinenmaker op het ZTSF. Als ik jouw updates zie krijg ik zin om zelf ook te beginnen. Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 02 Aug 2012 om 10:52
JowJonas
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 12:13 | Bericht # 258
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Skyrider1 , Wow, bedankt! De rest van Europa zal weldra volgen, en misschien ook al een stukje van Afrika. Maar ik zal jullie weer (eventjes) moeten teleurstellen, want ik vertrek vanavond op vakantie naar Italië voor 2 weken. Maar zowiezo vanavond nog een update! Groetjes, Jonas
Bericht @ Skyrider1 , Wow, bedankt! De rest van Europa zal weldra volgen, en misschien ook al een stukje van Afrika. Maar ik zal jullie weer (eventjes) moeten teleurstellen, want ik vertrek vanavond op vakantie naar Italië voor 2 weken. Maar zowiezo vanavond nog een update! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 03 Aug 2012 om 12:13
boerroel545
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 12:18 | Bericht # 259
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
ziet er goed uit je bouwt heel realistisch ik heb mischien een minpuntje ik vind dat gaas bij de spaanse lynxen dat tegen het pad aan komt een beetje gevaarlijk voor de verderest super mooi ga zo door gr.boerroel545
Bericht ziet er goed uit je bouwt heel realistisch ik heb mischien een minpuntje ik vind dat gaas bij de spaanse lynxen dat tegen het pad aan komt een beetje gevaarlijk voor de verderest super mooi ga zo door gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 03 Aug 2012 om 12:18
hananas59
Datum: Vrijdag, 03 Aug 2012, 14:28 | Bericht # 260
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
super ik ben fan van je zoos ik vind ze realistisch zou zo een echte kunnen zijn grappig die griekse schildpadjes Gr Hananas59
Bericht super ik ben fan van je zoos ik vind ze realistisch zou zo een echte kunnen zijn grappig die griekse schildpadjes Gr Hananas59 Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 03 Aug 2012 om 14:28