Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 22:03 | Bericht # 231
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er leuk uit en zeker met die voliere. Jammer dat ik geen dieren zie, maar dat komt wel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ JowJonas, Leuke update (misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit..) Ik zou wel eens jouw verblijven vanuit de ogen van de dieren willen zien. Nu zien we het vanuit de bezoekers met de paden. Maar van het verblijf zie je soms niet zo heel veel, terwijl het er van de bovenkant wel mooi uitziet.
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 16:44 | Bericht # 237
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Update 2
Zo, hier hebben we de volgende update! Hierin zitten bizons, aardvarkens, prairiehondjes en zee-otters. Maar eerst...
Babyboom
In Astoria National Park is er een ware babyboom aan de hand. Naast de knobbelzwijnen en de gouden leeuwaapjes hebben de capybara's al succesvol gekweekt. Nu ook een aardvarken en een zee-otter vrouwtje drachtig zijn, hopen we natuurlijk op meer baby's!
Prairie komt tot leven in Astoria
In Astoria is er een gloednieuw verblijf gebouwd: de Prairie. Hier huisvesten we de bizons en een kolonie van prairiehondjes. Het speciale aan dit verblijf is dat de prairiehondjes altijd in het bizonverblijf kunnen komen, maar de bizons kunnen niet in hun verblijf komen. Dit doen ze door simpelweg over de rotsen te klimmen.
Andere verblijven
Natuurlijk zijn er nog meerdere verblijven bijgekomen, nl dat van de zee-otter en van het aardvarken. Beide diersoorten hebben het al meteen naar hun zin, want bij beide soorten zijn er al zwangerschappen!
Aardvarken
Zee-otter
En tot slot nog een plan.
Dit was weer de update, volgende keer een themagebied, namelijk: 'Tropical Asia' met o.a. Aziatische olifanten, panters,... Dit kan wel even duren, ik bouw niet zo snel... Maar ik zal wel tussentijdsje sneak-peaks plaatsen!
@ JowJonas, Mooie update, grappig dat je de bizons gecombineerd hebt met de prairiehondjes en hoe het dan afgescheiden is. Ik hoop dat dit goed gaat tussen beide groepen. Verder vind ik het verblijf voor de aardvarkens echt heel goed gelukt. Net zoals die van de zee otters.
Je maakt bij elk dier een binnenverblijf, misschien is het leuk als je die een x laat zien.