Datum: Woensdag, 30 Mei 2012, 21:00 | Bericht # 221
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Queenstown, Bedankt! Ik weet het, maar met apen zijn er niet echt veel mogelijkhden... Het is een eiland of een volière. In de echte Apenheul lopen ze natuurlijk ook los rond, maar in Zoo Tycoon 2 gaat dat niet. Daarom zijn ze niet zo verschillend.
@ boerroel545, Enorm bedankt
@ NielsGuchelaar, Heel erg bedankt
@ Mark_23, Je kan ze downloaden op Northern Skies dacht ik. Bij mij spelen ze er (jammer genoeg) niet op.
@ hananas59, Bedankt! Voor de gelijkenissen, kijk bovenaan Mijn volgend project gaat terug een 'normale' zoo zijn denk ik...
Groetjes, Jonas
Added (30 Mei 2012, 21:00) --------------------------------------------- Hier is de link naar het filmpje van Apenheul!
Ziet er leuk uit, alleen lijkt het niet erg op de apenheul wel jammer maar ik zou het ook niet na kunnen maken Miss. een echt gebouw van het binnen hok maken in plaats van een inloop ruimte Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 18:24 | Bericht # 227
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ NielsGuchelaar, Bedankt!
@ wollykonijn, Ik begrijp niet goed wat je bedoelt? Heb je het over het vorige project of het park waar ik nu aan bezig ben? Het vorige project was wel Apenheul, maar geen remake ofzo. Dat heb ik nooit gezegd.
@ catfreako, Bedankt
Update 1
Welkom bij de eerste update van Astoria National Park!
Dit zie je meteen als je binnenkomt.
Links is het verblijf van de knobbelzwijnen.
Rechts is het hok van de gouden leeuwaapjes.
En verderdoor is het verblijf van de capybara's.
Dit was de eerste update, hopelijk heb je ervan genoten. Je mag altijd dieren voorstellen om in de zoo te plaatsen