Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
Bericht @ NielsGuchelaar , Heel erg bedankt! @ Kit_Fisto , Bedankt! Beplanting komt nog, maar ik moet eerst zien welk verblijf ik erachter plaats. Update 4 In deze update laat ik de rest van Afrika zien. Het eerste verblijf is het verblijf van de gorilla's en de mandrils. Het binnenverblijf Het verblijf vanuit het uitkijkpunt op de grond Het verblijf vanuit het verhoogde uitkijkpunt Hier vind je "Madagaskar". Op deze twee eilanden leven indri's en ringstaartmaki's. En aan de overkant kunnen we de berberapen of magots bekijken. Dit was alweer de update! Volgende keer nog een stukje Afrika en misschien wel al een voorproefje van het volgende werelddeel... Een plannetje zal ook nog volgen, ik probeer er iets origineels van te maken! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 07 Mei 2012 om 19:33
boerroel545
Datum: Maandag, 07 Mei 2012, 19:36 | Bericht # 202
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
een mooie zoo mischien kun je ook nog de chimpasee bij het afrika gedeelte doen en bij de madagaskargebied kun je mischien nog de goude bamboemaki doen maar echt een mooie zoo
Bericht een mooie zoo mischien kun je ook nog de chimpasee bij het afrika gedeelte doen en bij de madagaskargebied kun je mischien nog de goude bamboemaki doen maar echt een mooie zoo Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 07 Mei 2012 om 19:36
hananas59
Datum: Maandag, 07 Mei 2012, 19:39 | Bericht # 203
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
erg mooie update ben benieuwd naar de rest van je dierentuin
Bericht erg mooie update ben benieuwd naar de rest van je dierentuin Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 07 Mei 2012 om 19:39
Queenstown
Datum: Maandag, 07 Mei 2012, 19:39 | Bericht # 204
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wauw! ik vind dat je die touwen echt mooi gebruikt! En de beplanting is ook perfect! Als ik een aap was zou ik er ook wel willen wonen!
Bericht Wauw! ik vind dat je die touwen echt mooi gebruikt! En de beplanting is ook perfect! Als ik een aap was zou ik er ook wel willen wonen! Bericht getypt door - Queenstown Toegevoegd op 07 Mei 2012 om 19:39
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 07 Mei 2012, 20:59 | Bericht # 205
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Mooie update, de apen hebben lekker een grote ruimte. Mooi gemaakt zo met de water en die verschillende eilandjes! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Mooie update, de apen hebben lekker een grote ruimte. Mooi gemaakt zo met de water en die verschillende eilandjes! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Mei 2012 om 20:59
JowJonas
Datum: Dinsdag, 08 Mei 2012, 19:28 | Bericht # 206
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal voor de reacties! Dit waardeer ik echt
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Bedankt allemaal voor de reacties! Dit waardeer ik echt Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 08 Mei 2012 om 19:28
boerroel545
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 14:42 | Bericht # 207
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
als het kan kunje dan bij je volgende update een plattegrond erbij dan ik zien hoe alles een beetje staat
Bericht als het kan kunje dan bij je volgende update een plattegrond erbij dan ik zien hoe alles een beetje staat Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 14:42
Bericht @ boerroel545 , Als je mijn vorige update gelezen hebt, dan kun je zien dat ik eraan werk. Volgende update zal er een zijn! Update 5 Intussen is dat al de 5de update, en ik begin met een verblijf dat ook nog bij Madagaskar hoort, namelijk de gouden bamboemaki. Aan de overkant ligt het grote verblijf van de chimpansees. Het binnenverblijf Verblijf vanuit overdekt uitzichtpunt Verblijf vanuit open uitzichtpunt. En het laatste verblijf van Afrika, nl. dat van de mantelbaviaan. Deze zijn nog niet in de dierentuin aangekomen. Volgende keer: een plan, en het eerste stuk van Azië... Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 11 Mei 2012 om 20:46
Dyly
Datum: Vrijdag, 11 Mei 2012, 22:14 | Bericht # 209
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Gaaf hoor! Ik vind ook de inrichting van de verblijven mooi en realistisch. Ga zo door, en ben benieuwd naar de volgende update. Ook de plattgrond!
Zoo geweldig!!!
Bericht Gaaf hoor! Ik vind ook de inrichting van de verblijven mooi en realistisch. Ga zo door, en ben benieuwd naar de volgende update. Ook de plattgrond! Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 11 Mei 2012 om 22:14
hananas59
Datum: Zaterdag, 12 Mei 2012, 09:01 | Bericht # 210
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ja ik vind deze ook mooi maar ik vind dat mantelbavianen meer een kaal hok nidig hebben dat is mijn keuze maar ja
Bericht ja ik vind deze ook mooi maar ik vind dat mantelbavianen meer een kaal hok nidig hebben dat is mijn keuze maar ja Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 12 Mei 2012 om 09:01