Jonas' Projects - NU: Eden Gardens
Dyly
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 12:25 | Bericht # 191
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Gaaf! Mooie buitenverblijven ook
Zoo geweldig!!!
Bericht Gaaf! Mooie buitenverblijven ook Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 12:25
ewanzwart
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 14:27 | Bericht # 192
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooi gemaakt, vooral dat verblijf van de doodshoofdaapjes. Misschien kan je leeuwaapjes bij de oeakari's doen??
Bericht Mooi gemaakt, vooral dat verblijf van de doodshoofdaapjes. Misschien kan je leeuwaapjes bij de oeakari's doen?? Bericht getypt door - ewanzwart Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 14:27
tjalf
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 16:15 | Bericht # 193
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Dit is echt heel mooi gemaakt, superrealistisch en lijkt echt op apenheul. Met name die gracht en de hekken passen perfect.
Bericht Dit is echt heel mooi gemaakt, superrealistisch en lijkt echt op apenheul. Met name die gracht en de hekken passen perfect. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 16:15
JowJonas
Datum: Dinsdag, 01 Mei 2012, 21:13 | Bericht # 194
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Dyly , Bedankt! @ ewanzwart , Bedankt! Later op de dag komt er nog een update, dan zal je zien wat er nog van gekomen is... @ tjalf , Bedankt! Je hoeft niet meer de link door te sturen van de klimtouwen, ik heb het intussen al een tijdje! Groetjes, Jonas Added (01 Mei 2012, 21:13) --------------------------------------------- Eindelijk de update! Ik heb het echt al een hele tijd af, maaar had nooit de tijd om het even op het forum te plaatsen! Maar genoeg gekletst, hier zijn de screens! Update 2 Vandaag stel ik de rest van Zuid-Amerika voor. Eerst even een vervolg op de vorige update! In het verblijf van de keizertamarins zijn nu de doodshoofdaapjes verdwenen. Deze zijn geplaatst in het verblijf van de oekari's. In dit verblijf zitten tevens de pinché-aapjes. Natuurlijk moesten we op zoek naar een nieuwe bewoner voor bij de keizertamarins. Dat is het goudkopleeuwaapje geworden. Er zijn natuurlijk ook verblijfen bijgekomen. Over de keizertamarins en goudkopleeuwaapjes wonen nu 2 koppeltjes luiaards. En dan weer verder kan je het verblijf bezichtigen van de gouden leeuwaapjes. Dit was de update, volgende keer: Afrika! Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Maandag, 30 Apr 2012, 11:40
Bericht @ Dyly , Bedankt! @ ewanzwart , Bedankt! Later op de dag komt er nog een update, dan zal je zien wat er nog van gekomen is... @ tjalf , Bedankt! Je hoeft niet meer de link door te sturen van de klimtouwen, ik heb het intussen al een tijdje! Groetjes, Jonas Added (01 Mei 2012, 21:13) --------------------------------------------- Eindelijk de update! Ik heb het echt al een hele tijd af, maaar had nooit de tijd om het even op het forum te plaatsen! Maar genoeg gekletst, hier zijn de screens! Update 2 Vandaag stel ik de rest van Zuid-Amerika voor. Eerst even een vervolg op de vorige update! In het verblijf van de keizertamarins zijn nu de doodshoofdaapjes verdwenen. Deze zijn geplaatst in het verblijf van de oekari's. In dit verblijf zitten tevens de pinché-aapjes. Natuurlijk moesten we op zoek naar een nieuwe bewoner voor bij de keizertamarins. Dat is het goudkopleeuwaapje geworden. Er zijn natuurlijk ook verblijfen bijgekomen. Over de keizertamarins en goudkopleeuwaapjes wonen nu 2 koppeltjes luiaards. En dan weer verder kan je het verblijf bezichtigen van de gouden leeuwaapjes. Dit was de update, volgende keer: Afrika! Groetjes, Jonas
Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 01 Mei 2012 om 21:13
Dyly
Datum: Vrijdag, 04 Mei 2012, 16:48 | Bericht # 195
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ziet er erg realistisch uit
Zoo geweldig!!!
Bericht Ziet er erg realistisch uit Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 04 Mei 2012 om 16:48
Bericht @ Dyly , Bedankt! Update 3 Dit is de derde update van Apenheul! Vandaag laat ik het eerste deeltje van Afrika zien. Afrika ligt in het vervolg van Zuid-Amerika. Het eerste verblijf is dat van de gelada's. Daarover ligt het verblijf van de diana-meerkatten en de franjeapen. Hier kan je hun binnenverblijf bekijken. En dit is een teaser voor volgende keer... Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 04 Mei 2012 om 18:15
hananas59
Datum: Vrijdag, 04 Mei 2012, 18:20 | Bericht # 197
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
zier er leuk uit ik hoop dat je ook madagascar bij afrika doet
Bericht zier er leuk uit ik hoop dat je ook madagascar bij afrika doet Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 04 Mei 2012 om 18:20
JowJonas
Datum: Vrijdag, 04 Mei 2012, 18:52 | Bericht # 198
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Natuurlijk wel Afrika is lang nog niet af! Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Natuurlijk wel Afrika is lang nog niet af! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 04 Mei 2012 om 18:52
NielsG
Datum: Vrijdag, 04 Mei 2012, 20:38 | Bericht # 199
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heel erg goed gedaan ! Geweldig !
Bericht Heel erg goed gedaan ! Geweldig ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Mei 2012 om 20:38
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 04 Mei 2012, 20:58 | Bericht # 200
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
erg mooi gedaan man!!! mischien wat beplanting achter het verblijf???? verder top! Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht erg mooi gedaan man!!! mischien wat beplanting achter het verblijf???? verder top! Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 04 Mei 2012 om 20:58