Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:19 | Bericht # 215
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal
Ik ben blij dat jullie het mooi vinden!
Groetjes, Jonas
Added (21 Mei 2012, 20:19) --------------------------------------------- Dit is jammer genoeg de laatste update van Apenheul! Maar niet getreurd, binnenkort zal er een nieuw project starten!
Update 7
Vandaag laat ik jullie het laatste stuk van Azië zien, met de gouden stompneusaap, de orang-oetan en de grote plompe lori.
Dit is het verblijf van de gouden stompneusaap.
Langs voor bekeken.
Langs achteraan bekeken.
En dit is het verblijf van de orang-oetans.
Dit gebouw is het binnenverblijf en ook nog het verblijf van de grote plompe lori.
Links zie je het binnenverblijf van de orang-oetans, door de kleine raampjes kan je hun etensplaats (of hoe je dat ook noemt ) zien en rechts is het verblijf van de grote plompe lori.
Binnenverblijf orang-oetans.
Dit is het verblijf van de grote plompe lori.
En om af te sluiten, het plannetje van de volledige zoo:
Dit was alweer de update, hopelijk vind je het mooi
Binnenkort zal er een Youtubefilmpje verschijnen van Apenheul, ik zal de link nog wel eens plaatsen!
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:31 | Bericht # 216
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zoals gewoonlijk weer Fantaaptisch! Goed beplant, veel speeltoestellen.... Allen vind ik het een beetje jammer dat de verblijven best wel op elkaar lijken (met zo'n eiland en dan water eromheen) Maar toch vind ik het echt prachtig!
Datum: Dinsdag, 22 Mei 2012, 08:51 | Bericht # 219
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Echt heel mooi gedaan. Maar een vraagje, waar kan je die houten platformen en die touwen die je in de verblijven ziet downloaden. En zitten de apen daar ook op en spelen ze er ook mee?
Datum: Dinsdag, 22 Mei 2012, 15:15 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
erg mooi jammer dat het nu al voorbij is alleen vond ik je verblijven een beetje op elkaar lijken er zijn natuurlijk uitzinderingen ik vraag me af wat je volgende project is