ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
alweer een hele mooie update. het zou wel mooi zijn als er een rots in het binnen verblijf stont en de hekken bij dat leuke vijvertje wat lager want dan kun je de moeraswallaby's wat beter zien.
heel mooi hoor! helaas is mijn zebravink nog niet af, anders had je een leuk nieuw dier voor timor! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Dinsdag, 12 Maa 2013, 15:34 | Bericht # 317
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik kan de plaatjes nu wel zien. Weet niet wat er toen was met mijn laptop. Hoe dan ook het is prachtig geworden! Mooie grote hokken en vooral van de koala's is mooi beplant. Gewoon zo doorgaan
Datum: Dinsdag, 12 Maa 2013, 19:21 | Bericht # 318
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ carnotaurus, Oh ja, een zebravink zou echt megatof zijn! Jammer dat die nog niet af is.
@ boerroel545, Bedoel je misschien langs het pad, aan de kant van het restaurant? Daar heb ik nog geen bomen geplaatst, misschien ga ik daar nog andere Australische dieren plaatsen, of ik ga zien hoe het goed past met andere verblijven die er nog gaan komen. Of bedoel je in de verblijven zelf?
Datum: Woensdag, 13 Maa 2013, 11:18 | Bericht # 319
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
ohhh ik dacht dat het kon maar dan heeft het geen nut nee haha ik weet niet of je dit dier wel hebt maar het zou wel leuk zijn om een wombat in zo'n prachtige dierentuin te bewonderen want die mis ik nog.
Bericht veranderd door: renoe - Woensdag, 13 Maa 2013, 11:23