ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja we zijn nog druk bezig met beplanten daarom hebben we tijdelijk de beplanting zo gezet om ook de doorkijk naar de nog on afgemaakte delen te verminderen,zo blijft het nog allemaal een beetje geheim
1
Onderdirecteur
vandaag nog geen foto's maar wat info over animal world garden.
in een eerdere post zij ik al dat in het chineese deel takins,kleine panda's,chineese muntjack en reuzepanda (de takin en de muntjacks zijn al geariveert de 2 panda soorten word druk gezocht .
we gaan verder met het deel afrika waar in voor lopig alleen in de komende tijd rotsgiraffe,topis,en mohorgrazelle in het savanne gebied in het afrikaase regenwoud zullen okapi's,blauwe bosduikers,penseelzwijnen en ringstaardmaki's komen(de giraffen,topi's,okapi's,penseelzwijnen,duikers en de maki's zijn al geariveert,volgende week vrijdag zaterdag zal afrika geshowt worden)
1
Onderdirecteur
@ evonlim, tanks that you like my zoo
veder ook de rest die mijn dierentuin mooi vind .
het heeft ven geduurd voor ik hier weer ging posten , ben enoorm bezich met mij topic over diergaarde blijdorp.
over een week of 2 zal ik een hele grote update doen van de hele zoo,ben druk bezicg geweest en het park is nu geheel klaar (of iedere geval alle 4 de delen china,zuid amerika,afrika en azie)
dus hoop dan weer na een lange tijd weer een mooie update tedoen.
1
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, dankje wel dat je het mooi vond.
nou in zuid amerikaans deel heb ik me zelf weer over troffen al vind ik dat zelf maar dat lat ik julie over 2 weken wel zien.
touwens bij de blijdorp contest heb natuurlijk mijn best gedaan maar door dat er iedere week kom heb ik alles een beetje kunnen bustuderen om het zo mooi mogenlijk natemaken.
nickdierengek
Added (24 Dec 2011, 17:22) --------------------------------------------- binne kort dus weer foto's maar ik samen met mijn directie besloten om het chinees deel kompleet weer op de schop te nemen vanwegen een aantal fouten wat voor de bezoeker erg on aangenaam.
ondanks dat het project net is afgerond en er ruim 15 miljoen euro in geinvesteerd is word het nu voor nog 4,8 miljoen euro nog een keer opnieuwe ingericht .
veder heeft de gehele op bouw van het park ruim 126 miljoen euro gekost dus enoorm veel geld .
binnen kort dus de foto's
nickdierengek
Added (26 Dec 2011, 15:12) --------------------------------------------- vandaag nog geen foto's maar wel een paar nieuwkomers .
in zuid amerika zijn er na lang wachten 2 oridon dolfijnen aan gekomen en zwemmen nu in het grote water.
veder zijn er voor waarscheinlijk tijdelijk opvuling 2 japanse bosgemzen aan gekomen binnen kort komt er nog 1 vrouwtje aan en deze 3 zullen dan een fokgroep worden of ze dus blijven is nog niet zeker maar wij hopen van wel.
dan is in ons azie deel 3 blauwe kroonduiven aan gekomen ,deze bewonen nu een verblijf samen met de baborasie's en de grote kantjij's.
daan in afrika zijn er 2 struisvogels geariveert een man en vrouw deze zullen blijven tot dat de mhorgrazelle ariveren9dit kan nog een ruim jaar duren) en dan binne kort een ruil met een safari park in amerika,onze groep rots giraffen van 5 dieren (2 vorouwtje ,1 man en 2 jongen zullen naar het safari park gaan wanaar ze na een maand naar afrika worden gestuurd en weer in het wild worden uit gezet daar voor krijgen wij binnen kort een fokgroep netgiraffen van 2 vrouwen en 1 man.
het is dus erg druk en word druk gewerkt binnen kortdus meer van animal world garden
nickdierengek
Added (30 Dec 2011, 11:24) --------------------------------------------- morgen een grote update van het nieuwe animal world garden versprijd over de heledag en mischien al vanavond een eerste deel.
veder gaan wij van animal world garden in samen werking met dierenparkeuropa (de grond leggert van dit project) ,Zoo Jamanis en Remco Zoo World Animals een actie doen oor het voort bestaan van de HOP binnen kort meer info over dit geweldige project.
nickdierengek
Added (30 Dec 2011, 21:53) --------------------------------------------- zo eindelijk is het zover het eerst deel van Animal world garden word nu geshowt
vandaag beginnen we bij zuid amerika waar is zelf erg trots op ben.
we beginenn bij het keuze punt waar je bij binnen komst kan kiezen uit links china en rechts zuid amerika waar wij dus nu heen gaan. [img][/img]
we lopen een klein stukje door waar we rechts af gaan naar buiten(je kan ook nog recht door neet het eet/speel deel maar dat is voor een andere keer) [img][/img]
en we houden rechts aan want we gaan een brug op dwars door het regenwoud [img][/img] als je kijkt naar de foto zie je een burg over de brug heel dat is voor onze (zoals ik ze noem)snor aapjes zo kunnen ze kiezen of dat ze onder of over de brug gaan.
een stukje verder ga je van de brug af zodat je van af de grond zo het regenwoud in kan kijken naar totnu to 3 soorten zuid amerikaans dieren en 1 water dier waar ik zo op kom [img][/img]
de 3 soorten die nu in het regen woud zitten zijn de zuidelijk boom mieren eter ,de centraal amerikaanse rood hertje en zoals ik ze dus noem de snoor aapjes ,het water dier kom ik dus zo op. [img][/img] [img][/img] [img][/img]
dan gaan we de brug weer op waar we tussen de bomen naar het binnen deel an zuid amerika gaan [img][/img]
we lopen door de ingang van af de brug en da zien we dit [img][/img]
we lopen naar benede waar we recht door kunnen richting afrika of door de poort aan de rechterkant naar benede [img][/img]
wij nemen het verborgen pad tussen alle planten [img][/img]
kijk van af hier kunnen we onderwater kijken naaar verschillende vissen en de ORIDONDOLFIJN [img][/img]
daar is een van de 3 dieren [img][/img]
dan kijken we even omhoog waar we het een enoorme koepel is gebouwt waar door er volop zonlicht is voor de planten en het een enoorme ruimt geeft,, maar we zien ook nog een brug daar zo meer over. [img][/img]
we lopen trerug naar de ingang van af de brug en slaan daar link af en dan kunnen we door het inmens grote glas het gehel regenwoud ,rivier en water val zien [img][/img]
dit was het even voor nu.
morgen zullen we weer een deel laten zien en meer vertellen over de actie waar zij aan medooen : red de hop
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 13:30 | Bericht # 100
1
Onderdirecteur
@ ZooM, oke is goed. @ NielsGuchelaar, dankje wel hhet heeft lang geduurd voor dat het eindelijk kon worden geshowt ben er zo'n 2 weekende mee bezich geweest want ik ben nog al pietje presies.
met de vraag van zoom dan of ik nu al wil vertellen wat mijn opdracht was voor de red de hop actie.
mijn opdracht was een binnen verblijf tebouwen voor 5 mannelijke hoppen ,bij mij in mij zoo hebben we eigenlijk geen binnen verblijven maar onze bouw technikes heeft een plaats je achter in de savnne gevonden voor een binnen verblijf ook vanwegen dat de hoppen van ons park die over een week of 3 zoiets aan komen op de savvaane gaan lopen (de dieren komen ok in AFRIKA voor dus past perfect) her de foto van het binnen verblijf ,onze bouw technikes heeft een klik in verblijf gebouwt dat wil zeggen dat het zo op gebouwt is en zo af geouwt is vanwegen dat het voor al een klik sisteem is . [img]http://[/img]
de rest van afrika komt morgen .
nickdierengek
Added (31 Dec 2011, 12:30) --------------------------------------------- zo vandaag weer een update zoals gister gezecht gaan we veder via zuid amerika naar afrika
we beginnnen van af het zuid amerikaase binnen deel [img][/img]
dan loepn we een stukje veder waar je kan kiezen of naar het eet gedelte of naar rechts dus door afrika [img][/img]
wij gaan dus rechts en dan aan de linker kant de zavanne en aan de rechter kantc het afrikaase regenwoud , wij kijken al eerst naar het regenwoud [img][/img]
in het regenwoud leven: blauwe bos duikers [img][/img]
penseelzwijenen [img][/img]
een paar ringstaart maki's deze zijn nartuurlijk van madagaskar maar voor de bezoeker zitten ze dus n ook in de kongo [img][/img]
en dan het grootste dier in het regenwoud is de prachtige okapi (in samen werken met diergaarde blijdorp,en antwerpen zoo hebben we een goed fokgroep gekregen waar van nu alle bijn de vrouwen al zwanger zijn [img][/img]
dan gaan we naar links kijken en daar kijken we uit over de savanne [img][/img]
dit gebouw is het binnen verblijf van de hoppen die binnen kort komen voor de red de hop actie (het is niet zo mooi vanwegen dat het een tijdelijk verblijf is [img][/img]
dan de dieren op de savanne :
we beginnen bij de meest bedrijgde dat is de topi(we hebben ook daar van eeen goed fokgroep op gezet en daar van is de eerste geboorten al een feit) [img][/img]
dan de rots giraffen die binnen kort weg gaan vanwegen dat ze weer terug in afrika worden uit gezet daar voor krijgen wij van een dierentuin uit duitseland 3 netgiraffen , mssr hier dus nog de rots giraffen [img][/img]
dan hebben we 2 struisvogels een man en vrouwe [img][/img]
en 2 stekelvarkens [img][/img]
dan lopen we veder door afrika [img][/img]
waar naar je van afrika zo naar azie kan(wat ik mischien vandaag nog maar denk pas moregn show [img][/img]
nou dit was het even voor vandaag
wij van animal world garden wensen julie een leuke en fijnen gelukig nieuwe jaar en veel vuurwerk plezier