ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 13:55 | Bericht # 101
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit, ik vind die eerste foto heel leuk! Mooi binnenverblijf! Alleen kan je misschien bij de Savanne de bergen wat verlagen, want ik vind ze zo hoog. Maar jij ook één prettig nieuw jaar!
Datum: Zaterdag, 31 Dec 2011, 13:59 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Prachtig mooi gedaan! Mooie afscheiding ook tussen het oerwoud-verblijf en het bezoekerspad! Misschien wel een klein minpuntje: op het einde van je update zie je aan de kant het mooie savanne-verblijf maar de andere kant zie je een hoge grondverhoging (of hoe je het ook noemt)zoals NielsGuchelaar al zei. Maar voor de rest is het echt SUPER!! Oh ja en Zuid-Amerika heb je ook héél goed voor mekaar gekregen! Groetjes en een gelukkig nieuwjaar
Bericht veranderd door: Cheeta7 - Zaterdag, 31 Dec 2011, 14:01
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 13:07 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hé Nick!
Ik vind je laatste update geweldig! Je hebt zeker aanleg voor het maken van mooie dierenparken. Ik moet zeggen dat je de dome van Snowleo erg goed gebruikt samen met een leuke beplantings combo!
Ga zo door en ik kan niet wachten tot de volgende update
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 19:31 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ dinojos, Dankje wel dat je het leuk vind ben ook enoorm lang bezich geweest om het grote gebouw en conti eten te maken .
Grtj nickdierengek
Added (07 Jan 2012, 18:31) --------------------------------------------- zo als belooft de volgende updat van ANIMAL WORLD GARDEN dit keer van azie
we gaan veder waar we gebleven waren bij afrika waar we naar een nu nog niet goede ingang van zie gaan (binne kort zullen alle laaste kleine foutje er uitworden gehaalt ern vevangen) [img][/img] dan lopen we naar binnen waar het eerste verblijf aan de linkerkant ligt maar daar zo meer over [img][/img]
we lopen nog een stukje veder waar je ook het ander verblijf tegen komt aan de rechterkant [img][/img]
een foto van af de bergen genomen [img][/img]
em daar zie je aan de linker kant de eerst soort de azieatische olifanten (die niet op de foto willen)het is enoorm groot en we kunnen ruim 25 olifante huisvesten. [img][/img]
aan de andere kant(de rechter dus) zit ook een enoorm groot verblijf waar meede dieren in zitten in dat verblijf zitten de: de grote kantjij's [img][/img] de dubbele neushoorn vogels [img][/img] en de hertzwijnen of ook wel baboerasies [img][/img]
binnen kort zullen er nog enkele soorten vogels bij komen en nog een andere bedrijgde soort
op de foto vanaf de berg zie je in de verte een brug waar we nu op staan en nu een foto van de linker kant bij de olifanten [img][/img]
dan de rechterkant met 2 foto's van het andere verblijf [img][/img] [img][/img]
en dan nog een foto vanaf de waterval van de olifanten waar je kan zien dat het echt een groot verblijf is [img][/img]
als we van af de brug door lopen zien we het grote glazen gebouw al [img][/img]
dit was het even straks het laaste deel CHINA
grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Zaterdag, 07 Jan 2012, 19:37
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 19:35 | Bericht # 108
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit, alleen zie ik er géén zoo in terug.. Want kijk eens naar je screens. Als je zo kijkt, zie je niet gelijk dat het één zoo is.. Dat vind ik jammer..