Animal World Garden Association
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 30 Sep 2011, 19:31 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park. 1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken. maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten . ik hoop dat jullie het leuk vinden grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Dinsdag, 17 Apr 2012, 19:10
Bericht welkom in de show topic van Animal world association Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park. 1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken. maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten . ik hoop dat jullie het leuk vinden grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 30 Sep 2011 om 19:31
robje
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 21:04 | Bericht # 121
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oke, maar toch bedankt en wanneer heb jij hem dan gedownload robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht oke, maar toch bedankt en wanneer heb jij hem dan gedownload robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 21:04
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 21:18 | Bericht # 122
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ robje , nog niet zo heel lang geleden denk een week of 4 geleden. grtj nickdierengek
Bericht @ robje , nog niet zo heel lang geleden denk een week of 4 geleden. grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 21:18
kaylee
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 23:22 | Bericht # 123
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie update vooral dat koepel dinges top groetjes kaylee
Bericht mooie update vooral dat koepel dinges top groetjes kaylee Bericht getypt door - kaylee Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 23:22
nickdierengek
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 08:31 | Bericht # 124
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ kaylee , dank je wel dat je het mooi vind . willen jullie ook alsjeblieft even stemmen grtj nickdierengek
Bericht @ kaylee , dank je wel dat je het mooi vind . willen jullie ook alsjeblieft even stemmen grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 08:31
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 09:11 | Bericht # 125
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
erg mooie update!!!!!!!!!!!! vooral de koepel is echt mooi! en de voliere heb ik geen tips voor! ik verheug me op de volgende update! Marijn ps ik stem voor aziatische hoogtes.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht erg mooie update!!!!!!!!!!!! vooral de koepel is echt mooi! en de voliere heb ik geen tips voor! ik verheug me op de volgende update! Marijn ps ik stem voor aziatische hoogtes. Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 09:11
nickdierengek
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 13:46 | Bericht # 126
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Kit_Fisto , oke dankje wel 1.0 2.0 3.1 grtj nickdierengek
Bericht @ Kit_Fisto , oke dankje wel 1.0 2.0 3.1 grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 13:46
thyrone2003
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 14:12 | Bericht # 127
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
1.0 2.0 3.2 ik kies drie!!
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht 1.0 2.0 3.2 ik kies drie!! Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 14:12
nickdierengek
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 14:19 | Bericht # 128
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ thyrone2003 , dankje wel dat je heb getempt hier wat meer info over de 3 projecten voor een beter beeld 1.zuid amerikaanse moerasen :een waterijk gebied midden in het zuid amerikaanse regenwoud waar capibara's,rode ibissen en chileense aligaters hus verblijf zullen krijgen. 2.dwaze ruige nijl :een waterrijke savanne met een grote groep flamingo's,nijlpaarden,nijlvaranen en nog enkele vissen 3.azieatische hoogtes :de bergen van china zullen hier dan hun plaats krijgen waar kleine panda's ,takin en sneeuwluipaarden op hun gamak voellen het lijstje met dieren is nog niet bevestig maar door onze nouwe contakten is het gemakelijk om deze soorten binnen te kunne halen. hrtj nickdierengek
Bericht @ thyrone2003 , dankje wel dat je heb getempt hier wat meer info over de 3 projecten voor een beter beeld 1.zuid amerikaanse moerasen :een waterijk gebied midden in het zuid amerikaanse regenwoud waar capibara's,rode ibissen en chileense aligaters hus verblijf zullen krijgen. 2.dwaze ruige nijl :een waterrijke savanne met een grote groep flamingo's,nijlpaarden,nijlvaranen en nog enkele vissen 3.azieatische hoogtes :de bergen van china zullen hier dan hun plaats krijgen waar kleine panda's ,takin en sneeuwluipaarden op hun gamak voellen het lijstje met dieren is nog niet bevestig maar door onze nouwe contakten is het gemakelijk om deze soorten binnen te kunne halen. hrtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 14:19
robje
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 16:28 | Bericht # 129
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik stem op 1 robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht ik stem op 1 robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 16:28
nickdierengek
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 17:32 | Bericht # 130
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ robje , dankje wel dat je heb gestempt 1.1 2.0 3.2 we hebben een logo van onze nieuwe verenigging van animal world garden en animal world parkl and grtj nickdierengek
Bericht @ robje , dankje wel dat je heb gestempt 1.1 2.0 3.2 we hebben een logo van onze nieuwe verenigging van animal world garden en animal world parkl and grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 01 Feb 2012 om 17:32