Hoi iedereen! voor het gemak heb ik dit topic gestart, vooral omdat ik ziek word van al die topic's van elke zoo een en na een paar update's gebeurt er niets meer! daarom dit topic! mijn huidige projecten:
forest zoo (heel actief) ocean life (weinig actief)
FOREST ZOO: in de bossen rond Nistelrode, Noord-brabant, licht een kleine zoo: forest zoo! aan de ingang al is te merken waarom hij zo heet! Als we verder gaan zien we de kassa's hier kopen we een kaartje! we gaan vol verwachting de zoo binnen:
dat was het dan, tot de volgende update! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
misschien kun je je beplanting wat variëren zie dat je zon boom gebruikt die heel handig is om geen doorzicht te krijgen maar wat je dan misschien kunt doen is: eerst een paar mooie, leuke bomen neer zettten (niet 1 of2, wel wat meer) en dan daarachter deze bomen dan kun je er niet doorheen kijken en het blijft groen en gevarieerd
Oké, dit zoek ik! bruikbare tips! ik heb er misschien niet precies mee gedaan wat jullie van plan waren, maar het is in ieder geval verbeterd! hier een nieuwe update:
we lopen verder, daar zien we een afslag: we gaan rechts en zien een paar volieres, de eerste verblijven: we gaan naar de eerste voliere: hier blijken hoppen te zitten! dan lopen we naar de andere kant: daar is een andere voliere, hierin wonen goudfazanten, het sierlijke mannetje laat zich al snel zien: voor het vrouwtje moeten we langer wachten maar uiteindelijk laat zij zich ook zien: en als laatste, nog een close up van een mannetje: en een foto van het 'mini-pleintje' tussen de bossen:
en dat was dan wel weer een update! tot de volgende keer! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
misschien kun je dan ook nog wat lager bomen op de voorgrond plaatsen vind het er nog een beetje eentonig uitzien ik zou ze echt wat verder naar achter zetten maar het is al beter je verblijf is wel lekker groen
Oké bedankt voor de tips! en Nielsguchelaar: die fontijn is voor extra decoratie, want alleen standbeelden in bosstijl word ook zo eentonig...
nou ja, de volgende keer: dit dier leeft in noordelijk afrika, het dier heeft moeflon-achtige hoorns, leeft in de woestijn en het was een van de eerste dieren in dierenpark Emmen! rara, welk dier is dit? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het ziet er goed uit, mooie beplanting en een rustige dierentuin, niet meteen druk met allerlei dieren. Goed gedaan en groetjes van Laraatje, het dier denk ik een Gemsbok!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
laraatje2008 bedankt, maar je antwoord was fout! de gemsbok leeft wel in de noord-afrikaanse woestijn (volgens mij) en heeft dus die hoorns, maar was niet een van de eerste dieren in Emmen! het juiste antwoord was het manenschaap. en ik heb hier een update:
Forest zoo, Nistelrode! als we even gaan zitten, geimponeert door de prachtige vogels, zien we een verzorger in actie! hij voert de goudfazanten! daarna hebben we een intervieuw: A: hoe heet u? B: ik heet meneer kawai! A: wat vind u het leuks aan verzorger zijn? B: dat je direct contact hebt met de dieren, en dat is het mooiste wat er is! A: welke dieren uit deze zoo vind u het leukst? B: zonder twijfen de raven! A: waarom de raven? B: het zijn prachtige inheemse vogels, jammer dat ze hier zo zeldzaam zijn! Het werkt natuurlijk extra mee dat ik ze verzorg! A: bij welke soort raad u aan meer tijd te besteden? B: natuurlijk de raven, maar ook de manenschapen zijn erg bijzonder! A: verzorgt u die ook? B: ja, ik verzorg 5 soorten alleen en met 2 andere help ik vaak! A: oké dat was het intervieuw, bedankt! B: graag gedaan! nog veel plezier!
Oké, we gaan verder de zoo in, en dit keer nemen we de andere afslag! en weer rechts, want we zien een verblijf! we zien al gauw de dieren: manenschapen! het mannetje laat zijn prachtige hoorns zien! Meneer kawai heeft gelijk! de manenschapen zijn echt een langer bezoekje waard! eerst zagen we er 2, maar de derde komt uiteindelijk ook tevoorschijn! hier nog wat foto's! en wie zien we daar: meneer Kawai! hij voert dit keer de manenschapen! Daar heeft hij zijn handen vol aan!
dat was dan deze update tot de volgende keer bij Forest zoo! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 06 Nov 2011, 16:23