ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooi gedaan. Erg leuk dat eenden vijvertje. Dat zie je ook bijna niet meer. Die eenden zijn prachtig en mooie foto's gemaakt! Veel succes met je verdere ontwerpen.
ZOO REVOLUTION: In 1916 is een kleine dierentuin opgericht, dan het Nederlandse Natuur en Dieren Park (NNDP). Het is dan een kleine dierentuin stond bekend om zijn lage prijzen, zodat iedereen de dieren kon zien!
Dit is de eerste van een serie updates van hoe dit kleine parkje zich ontwikkeld tot een groot en modern dierenpark in 2013.
Hier is de plattegrond van de zoo in zijn beginjaar 1916: (de platte grond is voor het verhaal dus die is altijd in kleur!)
In die tijd bezat het park enkele zeer schaarse soorten als de Beisa, de Rode ibis en de Bobcat!
Op dat moment is de zoo verdeeld in 3 stukken: Bobcat, kleine dieren en hoefdieren, hoewel de onderdelen niet goed gescheiden zijn. Hier zijn wat plaatjes: dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 23 Feb 2013, 17:56 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Dat ziet er wederom goed uit! Leuk zo'n historie lijn....leuk om te zien en leuk om zo geschiedenis te leren!!! Leuk bedacht ook en ik kijk al vast uit naar de volgende update!
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Nou, ik ging gister een nieuw deel aan de zoo zetten, maar toen ik het spel opende zag ik dit:
80% van de hekken stonden scheef en hetzelfde bij alle paden. op 1 stekelvarken en de bobcat na waren alle dieren onzichtbaar! kijk ook eens even naar de zoomuur.
ik heb zo het idee dat ik niet verder kan gaan met deze zoo! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Maandag, 18 Maa 2013, 08:27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Watte!!?? Heb je misschien not iets gedownload, want alles staat scheef. Zelfs de zoo muren. Heb je al gekeken of het bij je andere zoo's ook zo is? Ik zou je dierentuin(en) niet opgeven. Het ligt vast aan een download.