Oké, ik al voorlopig nog niet stoppen, maar je ziet al die post 'op elkaar'. betekent dat ik geen reacties kreeg er verder ging, en zo wil ik niet dat mijn topic eruitziet! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bedankt, ik heb het idee gekregen minder te posten en meer te reageren dus het zal wat langer duren voordat de nieuwe update komt!
ik weet niet hoe jullie erover denken, maar het lijkt mij een goed plan om dus met zijn allen minder te posten en meer te reageren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Dat probleem hebben alle ztsf showers valtvme echt heel erg op dat er jammer genoeg minder gereageerd word Kan me nog tijden herinneren dat ik 2 pagina's vol reactie's kreeg
maar dat is niet meer zo. Maar als jij zelf trots bent op je update's is het.toch goed? heb zelf ook zon periode gehad... Maar ik zou dus zeker niet stoppen
Dus ik ga herrie in de dierentuin doen, maar ik kan niet verder gaan, want ik ben mijn zoo's kwijt! dus er komt een nieuwe! hier de eerste aflevering:
HERRIE in de DIERENTUIN We gaan vandaag op bezoek bij een van de oudste zoo's van ons land, toch kent bijna niemand hem, want hij is al 60 jaar gesloten! in zijn tijd was de zoo een van de modernste, waar er was geen geld voor vernieuwingen! de zoo werd kleiner en er zijn nu nog 3 lege verblijven en een ingang. de ingang: een verblijf (voor het gemak nummeren we ze: nr. 1) waarvan we niet weten van welk dier het is: een kooi, nr 2, waarschijnlijk van een roofdier verblijf nummer 3 was waarschijnlijk voor giraffen of zo!
een dag later ontdekken we in een kantoor een brief! over de verzending van de laatste dieren! het is niet zo heel specifiek, dit waren dus de dieren: - nr. 1; Zebra 4xv - nr. 2: Tijger 1xm - nr. 3: olifant 1xm
tot de volgende keer! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!