mooi gedaan, ook deze keer super en een mooi verhaal! ik ben benieuwd naar de baby's! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
HERRIE in de DIERENTUIN 1 zoo, 1 verzorger, 6 dieren
Welkom terug bij HERRIE in de DIERENTUIN! Als kleine dierentuin groeit de zoo erg! ook deze keer komt er weer een grote uitbreiding van de huidige populatie, onder andere met een wel heel bijzondere nieuweling!
In alweer de 4e aflevering zijn we weer terug in Nistelrode Zoo! Als eerste gaan we naar de nandoes! Sinds HERRIE in de DIERENTUIN is hier veel gebeurt! En nu zien we dit in de bosjes: Aangezien de moeder ons kent en ons vertrouwt, hebben we de kans dicht bij de jongen te komen! we doen wat testjes en we tellen ze: het zijn er 9! 5 vrouwtjes en 4 mannetjes! wat later komt de verzorger van een dierentuin in Spanje met deze krat! Na flink wat gedoe is de krat in het verblijf! we laten haar vrij! Inderdaat, het is een zebra! En niet zomaar een! eentje met een pigment tekort! Daarom is ze ook hier! op langere termijn is de Spaanse zon dodelijk voor haar! ze komt dus hierheen omdat ze anders haar leven lang in het binnenverblijf zat! voor dat we weer weggaan uit Nistelrode zoo, Gaan we nog even langs bij de nandoes!
dat was dan weer HERRIE in de DIERENTUIN! de volgende keer: - verstoten nandoe - gaat alles goed met de zebra? - en komen er binnenkort nog meer dieren naar de zoo? dit alles is de volgende update! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, leuke update ook deze keer! ik vind het zebra verblijf wel mooi, en compliment daar voor! ik ben benieuwd naar de volgende update! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een mooi verblijf van de zebra, lekker groen zodat hij veel te grazen heeft. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Sorry iedereen, maar ik heb per ongelijk de zoo verwijderd! (nee, dit is geen smoesje!!!)
maar dit geeft me nu wel de kans met een volgend project te starten: een opvangcentrum! dit zeedieren opvangcentrum red dieren, van o.a. deze bedreigingen: - vervuilde zee - geasvalteerde en bebouwde stranden - het illegaal jagen op zeedieren - verhongerende dieren door overbevissing - 'standaard' problemen, zoals: in een net terecht gekomen, gestand, ontheemt! (jammer genoeg zijn deze zo ongeveer standaard!!)
er zal ook info komen over de problemen, en er zullen enorm veel dieren worden opgevangen: dolfijnen, haaien, zeevogels, flamingo's, zeekoeien en ga zo maar door! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
het is maar eens tijd voor een eerste mini-update:
Update 1: VISLOZE VISETER
In het marine life rescue center is het altijd druk! het park is nog maar 1 dat open en het eerste dier is al aangekomen! het gaat over een witte pelikaan, door overbevissing kwam hij in gevaar, we gaan hem nu even opzoeken: het eerste quarantaine verblijf is geopend: hier zit hij! binnenkort gaat hij naar een speciaal tijdelijk verblijf waar hij kan leren vliegen en zwemmen (dus een erg ruime, grote 'kamer' Hier hebben we een status-rapport van de pelikaan:
dat was de mini-update, de volgende keer wordt het een grotere update! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!