ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een mooi verblijf van de zebra, lekker groen zodat hij veel te grazen heeft. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Sorry iedereen, maar ik heb per ongelijk de zoo verwijderd! (nee, dit is geen smoesje!!!)
maar dit geeft me nu wel de kans met een volgend project te starten: een opvangcentrum! dit zeedieren opvangcentrum red dieren, van o.a. deze bedreigingen: - vervuilde zee - geasvalteerde en bebouwde stranden - het illegaal jagen op zeedieren - verhongerende dieren door overbevissing - 'standaard' problemen, zoals: in een net terecht gekomen, gestand, ontheemt! (jammer genoeg zijn deze zo ongeveer standaard!!)
er zal ook info komen over de problemen, en er zullen enorm veel dieren worden opgevangen: dolfijnen, haaien, zeevogels, flamingo's, zeekoeien en ga zo maar door! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
het is maar eens tijd voor een eerste mini-update:
Update 1: VISLOZE VISETER
In het marine life rescue center is het altijd druk! het park is nog maar 1 dat open en het eerste dier is al aangekomen! het gaat over een witte pelikaan, door overbevissing kwam hij in gevaar, we gaan hem nu even opzoeken: het eerste quarantaine verblijf is geopend: hier zit hij! binnenkort gaat hij naar een speciaal tijdelijk verblijf waar hij kan leren vliegen en zwemmen (dus een erg ruime, grote 'kamer' Hier hebben we een status-rapport van de pelikaan:
dat was de mini-update, de volgende keer wordt het een grotere update! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke updates maar wel verwarrend dat het allemaal andere dierentuinen zijn. Het laatste vind ik leuk lijkt net echt!! En die wallabie is gered!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!