sorry, maar ik ga me nu richten op wéér eens wat anders: PREHISTORIC PARK het verhaal erachter:
Op een mooie dag is Zoöloog Rick Meulendijks in een kleine dierentuin in India. Daar wordt verteld dat ze een paar van de laatste Arakan aardschildpadden naar de zoo hebben gebracht, omdat de soort anders zou uitsterven. Toen dacht hij: Hé, 99,9% van alle dieren zijn uitgestorven. Misschien kan in er een paar terug halen, en ze voor uitsterven behoeden!
Zo begon het en 5 jaar later is het klaar! Rick gaat naar verschillende tijdperken om dieren te redden, die dreigen uit te sterven. hij red daar de laatste exemplaren van een soort, zodat die voor uitsterven behoed zijn!
De eerste keer gaat hij naar het Einde van het Siluur-tijdperk, een paar jaar na een kleine binnenzee is dichtgeslipt, het water langzaam zoet wordt, en de zeedieren daar gedoemt zijn! hopenlijk kan hij op zijn eerste missie een paar prachtige zeedieren menemen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Leuke update Carnotaurus!
Ik vind dat je leuke beplanting gebruikt en het daarmee een vrise look geeft! Leuk dat je nu ook aan een eigen versie van Prehistoric park begint Ik heb het zelf ook al meerdere malen geprobeerd! Maar de meeste resultaten zijn mislukt Mocht je vragen hebben voor een goed verhaal lijn of iets dergelijks, je mag mij best vragen!
wat zoom al zegt je moet niet stopen ik krijg in mijn topic ook bijna geen reacties maar ik stop ook niet je moet vooral doorgaan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Oké, ik al voorlopig nog niet stoppen, maar je ziet al die post 'op elkaar'. betekent dat ik geen reacties kreeg er verder ging, en zo wil ik niet dat mijn topic eruitziet! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bedankt, ik heb het idee gekregen minder te posten en meer te reageren dus het zal wat langer duren voordat de nieuwe update komt!
ik weet niet hoe jullie erover denken, maar het lijkt mij een goed plan om dus met zijn allen minder te posten en meer te reageren! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Dat probleem hebben alle ztsf showers valtvme echt heel erg op dat er jammer genoeg minder gereageerd word Kan me nog tijden herinneren dat ik 2 pagina's vol reactie's kreeg
maar dat is niet meer zo. Maar als jij zelf trots bent op je update's is het.toch goed? heb zelf ook zon periode gehad... Maar ik zou dus zeker niet stoppen