ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ NielsGuchelaar, Haha, bedankt he @ pretmachine, Je stem wordt opgelt!
Iedereen bedankt voor de stemmen!
Added (04 Maa 2012, 19:57) --------------------------------------------- Update!!! dit keer is het een update van:'
[img][/img]
in deze update:
-Twee diersoorten in hun nieuwe verblijf -een oude bekende terug -baby's, maar bij wie? -nieuwe projecten -onderhandelingen
De amoerpanters hebben baby's
de amoerpanter ''Lizzy'' heeft vandaag twee gezonde jongen gebaard'. ze hebben nog geen namen. deze kunnen nog verzonnen worden. de amoerpanter werd aangetroffen voor de ruit in het gras. hier een foto van een jong:
Nieuwe projecten
de nieuwe projecten van de zoo zijn bekend gemaakt:
-''The panda house'' -''Aqua expiriments''/een reptielenhuis
daarna kijkt de zoo verder
Onderhandelingen
de zoo is bezig met onderhandelingen... ze zijn bezig met een nieuwe bewoner zoeken voor de voilere bi de ingang ook voor het nieuwe verblijf naast de ingang. verder hebben we japanse bosgemsen gekocht. deze komen binnenkort in de ZOO de zoo heeft ook een aantal dieren verkocht
De rondleiding
in deze rondleiding gaan we door het nieuwe gebied. er worden ook dingen vertelt.
de foto's:
we lopen naar het nieuwe gebied we komen bi de amoerpanters lizzy en andré. zij worden verzorgt door verzorger Ricardo het eerste uitkijkpunt, het is een beetje veranderd. we lopen verder. (ik ben hier trots op xD) het tweede punt. dit is het punt waar ze meestal liggen we draaien ons om en zien het verblijf van oude bekenden; de servals! deze worden ook verzorgt door Ricardo we draaien ons nog een slag om en zien het eindresultaat van het restaurant. je kan er lekker picknikken! we lopen weer wat verder we zien aan de linker kant het eerste uitkijkpunt van de takins. we zien het tweede deel van het verblijf van onze servals links de servals zijn een van onze twee oude bekende het eerste uitkijkpunt met de takin op de rots. de takins worden verzorgt door Anna. (deze foto werd op een ander moment genomen dan de tour) we lopen weer verder met een leuk uitziende voilere in de verte. we lopen verder. wat zou hier zitten?? via het uitkijkpunt kan je het verblijf van de genetkatten bewonderen. dit is de tweede bekende soort. verzorgt door verzorgster Miranda. we lopen verder we komen bij het tweede kijkpunt van de takins
en het overzicht
dit was het! volgende keer:
-tutorials JWW -Wildife advanture
ik hoop dat jullie genoten hebben. alsjeblieft, wees kritisch en reageer!
Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Zondag, 04 Maa 2012, 21:15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ Real_thomas, heel erg mooi gemaakt mijn vriend extreem realistish en goed beplant. Sorry maar ik vind gewoon de juiste woorden niet omdat ik overdonderd ben door de update! Ik kan alleen zeggen: Doe zo voort