ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
GEWELDIG! Doe gewoon ff rustig met bouwen! Dit is gewoon té mooi! Ja, je wilt gewoon leuke reacties hè. xD Daarom bouw je zo mooi. Maar je moet wel ff niet zo omhoog gaan. Want straks wordt je nog de beste. xD
Datum: Vrijdag, 23 Maa 2012, 19:29 | Bericht # 224
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
bedankt Catfreako!!!
ik haat die zeppelins!!
Gr.Thomas
Added (22 Maa 2012, 17:48) --------------------------------------------- Sorry voor láng geen update..
dat komt omdat ik een nieuwe zoo ga beginnen. deze zoo wordt gebouwd in de bosrand van Duitsland (naam onbekent) Ik ga mijn style proberen uit te breiden. ik ga veel riviertjes en meertjes doen. Ik zal ook proberen om leuke nieuwtjes te doen enzo.
Als iemand suggestie's heeft voor een plaats en eventueel naam?
Ik zal het logo (mislukt) zelf gaan maken!
Gr.Thomas
Added (23 Maa 2012, 18:29) --------------------------------------------- Ik heb het logo af!
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 16:53 | Bericht # 230
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
David, idd. héél veel xD
Niels, zeg het hem gewoon
dat dieren in lettertype ding xD
Vernon, Thanks!
Gr.Thomas
Added (29 Maa 2012, 16:53) --------------------------------------------- Na lang geen update is er nu een update van: (thanks to Silva)
Vandaag:
-Ingangsgebied
Geschiedenis
Frankfurt zoological garden heeft zijn naam te danken aan een oude rozentuin. De ''Frankfurt rozentuin'' is opgericht in 1918. na het einde van de oorlog. Deze tuin werd bedoeld om een rustige sfweer in de stad te brengen. Aan het eind van de tweede wereldoorlog werd de rozentuin gebombardeerd. Daarbij ging hij bijna helemaal kapot. Later, in 1999 Besloot de Duitse regering om de Tuin op te knappen. Nadat ze dat gedaan hadden bleef er groot stuk lege grond over. Er gingen jaren voorbij voordat een man het land kocht. In 2007 pas kwam een man met een zak geld het gemeentehuis binnen. Hij legte de zak op tafel en zei: ''Ik wil dat stuk land hebben!'' Hij kocht het en liet er in 2012 een zoo op bouwen.'
Toekomst plannen
De zoo heeft na aanbouw van een voliere, twee verblijven, een ingang en een snackbar niet genoeg. Daarom Heeft de eigenaar een nieuw plan aan de gemeente voorgesteld. (lees in het artikel hieroder meer) Ook wil de zoo binnenkort tijgers en leeuwen gaan houden. Of alle plannen gaan lukken is nog de vraag.
Aqua World
De eigenaar en eveneens bioloog van Zoological garden Frankfurt heeft een plan aan de gemeente voorgelegd. Dit plan gaat over een huis met Vooral waterdieren. het zal waarschijnlijk bij goedkeuruing in drie delen worden verdeeld:
-Zeeën en Oceanen -Tropische rivieren -Artische zeeën
Ook zullen er pinguïns te zien zijn.
NU DAN ECHT DE TOUR:
Deze simpele ingang is goed voor waarneer het druk is. We lopen wat verder En nog wat verder. We zien een voilere, we lopen naar het uitkijkhuisje toe. Dit stuk is alleen voor verzorgers (had geen bordje).. dat zie je zondag.. De (nog) lege voilere Als we ons omdraaien zien we dit, Het is een hok voor Witstaart herten. Het binnenverblijf, de familie en de verzorger zien jullie zondag. Een kijk van dichtbij, je ziet de looppaadjes van de herten. We hebben de linkerkant gezien, nu gaan we naar de rechterkant. In de verte de snackbar We lopen verder En nog wat En nog wat En uiteindelijk komen we aan bij het verblijf dat nog leeg is. (weet jij een diersoort? plaats het hier)
Dan hebben we nog een overzicht:
Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Reactie's en kritiek zijn welkom! Als iemand nog ideeën heeft voor deze zoo of de natuur-serie? PB me.