Datum: Vrijdag, 30 Maa 2012, 09:57 | Bericht # 237
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Goed gedaan, goed gebruik gemaakt van de zeta-designs planten. (Ik bedoel dat hoge gras) Alleen zie ik in het witstaartherten-verblijf door de planten het hert niet meer.
Misschien kan je dat nog wat aanpassen. Voor de rest heel mooi. groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Bedankt! Dat lijkt zo op de foto's ja.. Maar er zijn er maar een paar Ze hebben veel paadjes enzo.
Gr.Thomas
Added (01 Apr 2012, 14:51) --------------------------------------------- De eerste update van:
Dit doe ik samen met Timo.
Vandaag:
-Aankomst rendieren -Meet the deers -opleiding verzorgers
Aankomst rendieren
Vandaag werden er 4 rendieren ontvangen in het lege verblijf. De namen van de rendieren zijn: Sara Joost Miranda Stephanie
Deze rendieren zijn overgekomen uit Wenen. Ze werden hartelijk ontvangen door onze verzorgers.
Hier zijn nog twee foto's: Tijdens Na
Meet the deers
In de zoo hebben we drie herten. De namen zijn Janneke, sandra en Rico. Deze herten komen uit Berlijn zoo Ze waren allemaal 4 jaar oud.
Nu hebben we nog foto's van de dieren:
Sandra is de zus van Janneke.. zij is al een keer gedekt door Rico, wie weet... Rico is al eerder vader geweest. hij is namelijk voordat hij naar deze zoo kwam een keetje uitgewissled. Janneke is te herkennen aan haar rare sprongen en capriolen die ze doet. Zij is de lieveling van de hoofdverzorger
Opleiding verzorgers
Vandaag werden onze verzorgers opgeleid door een Duitse Bioloog. Ze werden allemaal dingen over voeding, soorten en planten geleerd. Ook werden onze bouwvakkers opgeleid Door de blijdorp-architecten.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~