ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Bedankt Martijn!
Ik zal even uitleg geven hoe de twee binnenverblijven in elkaar zitten en waarom er zoveel planten er in het verblijf van de herten zitten.
Wij hebben gehoord wat er in Olimpia zoo is gebeurd. Daarom wilden wij dat voorkomen in onze zoo. we hebben Daarom héél veel planten geplaatst.
Het binnenverblijf is in tweeën gedeeld, dieren, verzorgers. Er staan veel spullen. Er is een gedeelte met hek waar de verzorgers in contact met de dieren kunnen komen en een gedeelte waar dit niet kan.
Gr.Thomas
Added (08 Apr 2012, 20:53) --------------------------------------------- Vandaag hebben we twee updates! -A day at the zoo -Wildlife advanture->The african swamp
Vandaag:
-Aankomst kookaburra's (sorry voor mogelijk foute spelling) -Geboorte hert -Bouwprojecten
Aankomst kookaburra's
Vanmiddag zijn de kookaburra's Katie en Mark aangekomen. Katie vanuit ''Melbourne zoo'' en Mark uit ''London zoo'' Het ontvangst was simpel. Er werden twee kooien naast het verblijf geplaatst en de dieren werden vrij gelaten. Daarna werden ze gebestudeert door onze verzorgerster Kate. 's avonds werden ze ook nog gevoerd
Foto's: (genomen door de verzorger die ze vrij liet) De twee kooien En de twee dieren.
De geboorte van een hert
Vanochtend vroeg is er een klein hertje geboren. Om acht uur werd de hoofdverzorger wakker gebelt en op pad gestuurd. Hij bleef erbij. De bevalling ging goed en de moeder was niet gestrest. Het geslacht is nog niet bekend omdat dat te veel stress zou opleveren.
Foto's: De verzorger van het hert Toen ze ging liggen na de geboorte
Bouwprojecten
De zoo heeft meerdere plannen. De plannen die waarschijnlijk uitgevoerd worden zijn ''Bird Kingdom'' en ''The elephants''. Een plan dat zeker uitgevoerd gaat worden (al bezig) is ''Cats of the Amur'' Daar zullen de amoerpanters en siberische tijgers te zien zijn. Kort geleden is er een nieuwe voilere gebouwd. Hij is simpel maar diervriendelijk.
Foto's: De voilere
(achter dit zit het bouwproject xD en daarnaast een achter de schermen gebied.
Dit is de tweede update!
Deze update zijn we in een moeras in Afrika. We zijn hier op zoek naar overstekende zebra's.
Hier zijn de foto's en verhaal:
Ik vlieg met mijn helikopter over het dorre landschap. Ik zie kuddes dieren. zebra's gnoe's en gazelle's. Dan vlieg ik over een beek met veel bomen en planten. Ik ben geland.. En vanaf dat moment weet ik dat dit niet zomaar een beekje is, een moeras. Na uren lopen door het moeras zie ik iets bewegen. Als ik door de bosjes kijk zie ik meer. Ik zie een groepje flamingo's. Ik neem een foto en ga weer door wat dat is niet mijn doel. Na een half uur stop ik.. Ik zie een krokodil.. ik loop om, natuurlijk heb ik wel een foto genomen Nadat ik een bosje opzij heb geduwt zie ik ze: een kudde zebra's! Missie geslaagd!
Ik hoop dat jullie het mooi vonden!
De eerste die reageert mag het landschap en de locatie van de volgende keer kiezen. De tweede die reageert Het/de dier(en)
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
We hebben heel veel plannen Als je vanaf de lege voilere verder loopt kom je in het gebied ''Cats of the Amur'' Je kan er tijgers en amoer panters zien Aan de andere kant is ''Bird Kingdom''