wollykonijn's zoo's
wollykonijn
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 10:22 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
verwijderd.....
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 04 Jan 2012, 20:47
Bericht verwijderd..... Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 10:22
krieke668
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 11:28 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
ziet er al mooi uit, ik vind het alleen jammer dat je maar 1 boomsoort in je verblijf gebruikt...
Bericht ziet er al mooi uit, ik vind het alleen jammer dat je maar 1 boomsoort in je verblijf gebruikt... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 11:28
ZooM
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 11:31 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn , forum code? Je moet gewoon de directe link gebruiken en die in img zetten. Niet de gewone link! En trouwens een mooi verblijf. Wat voor een dieren zitten er eigenlijk? groetjes merijn
Bericht @ wollykonijn , forum code? Je moet gewoon de directe link gebruiken en die in img zetten. Niet de gewone link! En trouwens een mooi verblijf. Wat voor een dieren zitten er eigenlijk? groetjes merijnBericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 11:31
timo13
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 11:37 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooM , nou de forum code is handiger dan hoef je niks in img enzo te zetten maar even over je verblijf ziet er al leuk uit man. misschien wat verschillende bomen en zoals vele anderen:welke dieren zitten erin moerasdieren?? leuk begin zkere zo doorgaan
Bericht @ ZooM , nou de forum code is handiger dan hoef je niks in img enzo te zetten maar even over je verblijf ziet er al leuk uit man. misschien wat verschillende bomen en zoals vele anderen:welke dieren zitten erin moerasdieren?? leuk begin zkere zo doorgaan Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 11:37
Aurlord
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 11:38 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ ZooM , steenbokken. De reskin. Mooi verblijf, ook wat Niels zei dat je maar 1 boom gebruikt. Aurlord
Bericht @ ZooM , steenbokken. De reskin. Mooi verblijf, ook wat Niels zei dat je maar 1 boom gebruikt. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 11:38
NielsG
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 12:05 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Aurlord , Heb ik dat gezegd? Nou maar ik ben het er wel mee eens, verder vind ik het een heel mooi verblijf voor je eerste verblijf. Echt goed gedaan. Ik vind dat heuveltje mooi gedaan. Ga zo door.
Bericht @ Aurlord , Heb ik dat gezegd? Nou maar ik ben het er wel mee eens, verder vind ik het een heel mooi verblijf voor je eerste verblijf. Echt goed gedaan. Ik vind dat heuveltje mooi gedaan. Ga zo door.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 12:05
wollykonijn
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 13:07 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
verwijderd...
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 06 Dec 2011, 13:00
Bericht verwijderd... Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 13:07
krieke668
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 13:29 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
waarom liet je deze foto niet zien: http://imageshack.us/photo/my-images/59/pic1dz.jpg/ want dat vindt juist de leukste!! zo ingewikkeld maar super mooi over de foto's die wel hierboven staan: ik vindt siberische tijger verblijf wel tof...
Bericht waarom liet je deze foto niet zien: http://imageshack.us/photo/my-images/59/pic1dz.jpg/ want dat vindt juist de leukste!! zo ingewikkeld maar super mooi over de foto's die wel hierboven staan: ik vindt siberische tijger verblijf wel tof... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 13:29
timo13
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 13:31 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
hmm ik vind deze verblijven wel wat minder dan je andere verblijven misschien kun je wat andere hekken gebruiken en misschien wat meer hoge bomen in het dome gebouw
Bericht hmm ik vind deze verblijven wel wat minder dan je andere verblijven misschien kun je wat andere hekken gebruiken en misschien wat meer hoge bomen in het dome gebouw Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 13:31
wollykonijn
Datum: Zondag, 20 Nov 2011, 13:36 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , die was voor mijn volgende zoo maar ik heb hem jammer genoeg daar straks gewist. @ timo13 , zal ik doen. straks of morgen weer een update zoals ik al heb gezegd de okapi en de giraffe.
Bericht @ krieke668 , die was voor mijn volgende zoo maar ik heb hem jammer genoeg daar straks gewist. @ timo13 , zal ik doen. straks of morgen weer een update zoals ik al heb gezegd de okapi en de giraffe.Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 20 Nov 2011 om 13:36