@ hananas59, Oke, je ziet hem in me volgenden update
Added (27 Jul 2012, 16:58) --------------------------------------------- Jammer jammer jammer! Geen update meer van deze zoo wrm?? Ik had er geen tijd meer voor& ik bouw wel eens zoo's voor me zelf en ik had nu eens een mooie waar ik ook mee verder wil gaan dus show ik die wanneer?? Ik kijk nog even wanneer het lukt miss. wel vandaag
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Ik zal de update van 2 verblijven en een vogel gebouw maar laten zien dan Het logo is niet het mooiste,xD Laten we beginnen bij het verblijf van de addra gazelle en de kroonkraanvogels?! Veeel foto's,xD Giraffe verblijf Binnen verblijf, t' begint met een info halletje en dan kun je door een glazen halletje ook weer naar het grote verblijf lopen,xD het vogel gebouw vind ik zelf het mooist,xD Er zitten 4 vogels in dit gebouw: -Groene Halsbandparkiet -Blauwe Halsbandparkiet -Meeuw (raar dier voor in een zoo,xD) -kleine dwergkausis (ofzo,xD) Oke zo ziet het gebouw er van binnen uit: (Bijna vergeten te zeggen op de foto boven dezen tekst zie je de kuikens van de groene halsbandparkieten ) Zoals jullie zien zit er gaas voor het glas want als er anderen vogels in zitten kunnen die tegen het raam aan vliegen! En als laatste nog een foto van het overzicht van dit gebouw: Dit is niet alles volgenden keer komt er nog een update Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ziet er goed uit ik ben erg fan van jou bouwstijl wel zou je wat meer beplanting mogen doen rondom de verblijven of langs de paden maar voor de verderest is het super ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit mooie bebouwing. Jammer dat er geen dieren inzitten maar die komen er nog wel het zou wel mooier zijn!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ziet er mooi uit maar ik vind de meeste dignen een beetje saai met overal deuren voor en met de palen maar voorderest super ik hou echt veel van je vogelgebouw en ik zou zeggen GA ZO DOOR!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ wollykonijn,in het algemeen heel mooi aleen krijg je een beetje een slecht zicht omdat je de palen en meerdere lagen omhijning gebruikt maar voor de rest erg mooi. Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Jammer dat er geen dieren inzitten maar die komen er nog wel het zou wel mooier zijn!!!
Die zitten er wel in hoor ik heb ze alleen niet echt goed op de foto's gezet,xD @ hananas59,
Quote (hananas59)
ik vind de meeste dignen een beetje saai met overal deuren voor en met de palen
Dat is eigenlijk expres gedaan om het moderner proberen te maken als deze zoo af is kan ik hem te downloaden zetten dan krijgen jullie denk ik beter inzicht van hoe het er allemaal echt uitziet
Added (26 Aug 2012, 13:29) --------------------------------------------- Dit begint nu echt op een smoesje te lijken maar, zoals jullie weten is 2 weken terug mijn zt2 verwijderd omdat hij het niet meer deed maar nu gelukkig weer wel! Ik weet niet of de update het doet want ik doe het nu ff met tinypic want imageschack werkt niet ik weet niet wat er is! Maar hier is de 1e update van BerlyGumzoo!:
Het ijsberen verblijf: Hier wat close up's: Op weg naar het okapi verblijf: Het verblijf: Hier wat close up's:
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi Super mooi ijsberen verblijf alleen ben ik geen fan van de achtergrond ik heb ook een vraagje: hoe kom je aan dat hek bij je okapis dat houten met fijn gaas ertussen??? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ziet er goed uit leuke verblijfen maar hebben de ijsberen een binnen verblijf en hier wat tips geef de ijsberen meer diep water geef de okapi's meer beschuting en ik zou die rots muur vervangen door een ander hek wand zo lijkt het of ze kunnen ontsnapen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER