Het ziet er heel erg leuk uit, maar ik vind het jammer dat het allemaal van die losse delen zijn. Daadoor mis ik het echte 'Dierentuin' gevoel wel een beetje. Maar de dieren zullen het in ieder geval reuze naar hun zin hebben.
@ boerroel545, Bedankt! @ raymondhoek, Jij ook bedankt, die lossen delen groeien wel weer aan elkaar (bouw ik wel weer aan elkaar) @ harry, Idd, ben zelf ook helemaal blij
Ik post deel 2, omdat ik best al een lange tijd geen update's heb gepost Deel 2 Zo ziet de zoo er nu uit: Jullie mogen raden welke apen er in dit verblijf zitten, dan mag je een dier kiezen Het 2e verblijf van dit deel: Okapi verblijf Het verblijf van de zebra's en de zebra duiker's: Ik vind het een best mooi verblijf dus ff een foto van binnen uit: Het Zebra duiker verblijf: Graag zeggen als je het denkt te weten welk soort aap het is Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 03 Jun 2012, 18:38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
in twee woorden magisch mooi ik vind deze hokken super mooi echt en leuk dat je mijn renkoekoek bord gebruikt ik denk dat in het hok bavianen of makakenzitten
@ hananas59, Oke, je ziet hem in me volgenden update
Added (27 Jul 2012, 16:58) --------------------------------------------- Jammer jammer jammer! Geen update meer van deze zoo wrm?? Ik had er geen tijd meer voor& ik bouw wel eens zoo's voor me zelf en ik had nu eens een mooie waar ik ook mee verder wil gaan dus show ik die wanneer?? Ik kijk nog even wanneer het lukt miss. wel vandaag
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam