@ hananas59, Ja het hoge gebouwtje is het binnen verblijf, En bedankt voor je reactie! @ Terdo, Net wat hananas59 zij, en jij ook bedankt voor je reactie
Added (03 Jun 2012, 14:47) --------------------------------------------- Zt2 deed het het laatst niet meer dus heb ik hem op nieuw geïnstalleerd, dus ben ik over nieuw begonnen maar met een anderen zoo.. Dus hier de eerste update: [color=green]LosAngles Zoo[/color=green]
Overzicht van ''dit deel van de zoo'': Het eerste verblijf van dit deel wat ik show, normaal zitten er renkoekoeken in maar omdat ze nu kleintjes hebben zijn er tijdelijk anderen dieren te zien de gewone lepelaar Zo te zien hebben de dieren niet echt zin om zich te laten zien Het volgenden verblijf is van de steenbokken: Het 3e verblijf is van de tijger's Het binnen verblijf van de tijger's heeft 2 delen een waar ze privacy hebben en een waar mensen hun ook kunnen bekijken: In de volgende update zijn de volgenden dieren te zien: Zebra's Okapi's Zebra duiker's en apen welke zijn nog niet duidelijk dat mogen jullie raden die dat raad mag een dier kiezen voor de 3e update K' hoop dat jullie hebben genoten.. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 03 Jun 2012, 14:48
Het ziet er heel erg leuk uit, maar ik vind het jammer dat het allemaal van die losse delen zijn. Daadoor mis ik het echte 'Dierentuin' gevoel wel een beetje. Maar de dieren zullen het in ieder geval reuze naar hun zin hebben.
@ boerroel545, Bedankt! @ raymondhoek, Jij ook bedankt, die lossen delen groeien wel weer aan elkaar (bouw ik wel weer aan elkaar) @ harry, Idd, ben zelf ook helemaal blij
Ik post deel 2, omdat ik best al een lange tijd geen update's heb gepost Deel 2 Zo ziet de zoo er nu uit: Jullie mogen raden welke apen er in dit verblijf zitten, dan mag je een dier kiezen Het 2e verblijf van dit deel: Okapi verblijf Het verblijf van de zebra's en de zebra duiker's: Ik vind het een best mooi verblijf dus ff een foto van binnen uit: Het Zebra duiker verblijf: Graag zeggen als je het denkt te weten welk soort aap het is Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 03 Jun 2012, 18:38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
in twee woorden magisch mooi ik vind deze hokken super mooi echt en leuk dat je mijn renkoekoek bord gebruikt ik denk dat in het hok bavianen of makakenzitten