@ Skyrider1, Nee, het is gewoon grasland reskin! Ik heb gewoon zin om te update dus hier het Ringstaart maki eiland! @ Real_thomas, Het kan zijn dat de huisjes en zo een beetje op die van jouw lijken maar ik heb ze ook op NS zien staan dus daarom gebruik ik het hier ook Zeg maar als je het er niet mee eens bent hoor Ik heb zelf 2 dingen te zeggen over de update 1.de foto's zitten door elkaar,xD 2.de hekken staan niet zo realistisch, maar dit is voor de veiligheid van de bezoekers Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 17:00 | Bericht # 303
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ik vind het best wel mooi maar moet instemmen met timo en sorry dat ik het hier post maar je verblijf is klaar kijk maar in mijn showroom. Maar voorderest OK
@ Skyrider1, @ timo13, Ja idd! Ik zal het wel beplanten en nog een keer showen, weer eens vergeet achtig Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, Leuk gedaan zo op een eiland en met de toegangsrooster. Wel ben ik het met timo eens dat ik de beplanting mis, en misschien is het mooier als de heuvels wat gladder lopen.
@ wollykonijn, De ingang ziet er zo een stuk mooier uit, maar het verblijf vind ik nog niet geweldig. Daar vind ik het een beetje op elkaar staan.. Misschien ook wat meer variatie??
@ Jeweetwelwie, Nou ik vind het zo wel goed de volgende update's zou ik er gewoon beter op letten, hoop dat jullie de volgende ook willen zien Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam