Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 19:47 | Bericht # 281
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, je snapt het niet en als jij dalijk weer meer gaat showen, dan wil ik we weten of jij het zo leuk vind maar ik spreek ook uit eigen ervaring, en je mag je laten inspireren maar niet kopieeren, en ik denk dat wollykonijn dat op het moment teveel doet van dinojos en mij. en natuurlijk voel ik me vereerd als ik soms terug zie zovan: hee daar ben ik toch wel weer even een inpiratie bron voor geweest. maar het moet niet elke update opnieuw en opnieuw zijn. ik zit namelijk ook heel internet af te zoeken naar plaatjes hoe ik het eens zou kunnen doen enzo, en dan is het niet leuk als het gekopieerd word (dit is niet zo zeer naar wollykonijn toe) soms maak ik zelfs hele ontwerpen met plaatsen waar ik beplanting zou kunnen doen..
en ik wil helemaal niet zeggen dat ik mezelf tegoed voel of wat jullie ook denken, maar ik probeer haar alleen maar te behoeden voor wat er kan gebeuren als je teveel gaat kopieeren. en geloof me dat is dus niet leuk!
sorry debby als je het te persoonlijk opneemt, wat niet de bedoeling is. maar ik denk dat dit een wijze les is voor iedereen
en het enige dat ik probeer te zeggen tegen debby is: Ik vond je stijl geweldig en er valt veel aan te verbeteren, waarom doe je dat dan niet?
Bericht veranderd door: timo13 - Maandag, 05 Maa 2012, 19:48
@ timo13, Nee ik neem het niet persoonlijk op hoor! Ik snap je helemaal, dit wist ik ook niet dat jij heel internet af hebt gezocht! Maar ik beloof je ik aap je niet meer na ik probeer zo min mogelijk je update na te doen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 19:50 | Bericht # 284
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn, ja oke ik snap het natuurlijk wel wat jij bedoeld maar ik snapte niet goed waarom je je eigen stijl niks vond?? als je daar wat verbeterde dingen indoet is het geweldig denk ik!
Update3 Tropical Park! Nu hoop ik niet dat het te veel lijkt! In deze update show ik een verblijf het Ara verblijf.. Misschien zit straks nog een update in ik weet het niet zeker! Maar ik hoop in iedergeval dat jullie het mooi vonden! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 20:31 | Bericht # 287
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
oh, tof jebouw!! ik hou van gebouwen en (zoals gewoonlijk) vind ik je beplanting weer super!
ik zou wel 1 ding aan het gebouw anders doen: op de eerste foto zie je die 4 hoeken met hout verhoogd pad hé... ik zou het niveau van die hoeken allemaal een niveau hoger plaatsen (alleen de hoeken, niet de hekken met de raampjes,anders ga je een beetje een put gevoel creeren) zodat dat het geheel niet plat is...
maar dit is misschien eerder persoonlijke smaak...