ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
dat eerste verblijf is gewoon niet mooi (mijn mening) dat tweede ziet er leuk uit!!! maar het is niet je mooiste. ook vind ik dat je wat andere beplanting moet gebruiken, niet alleen maar dezelfde.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas, ik ben het heel erg met jou eens
het klinkt misschien stom, maar ik vind dit zeker niet je beste update maar het is natuurlijk nog wel mooi maar, ik vind ook dat je je eigen stijl een beetje weg aan het doen bent en vooral op stijlen gaat gebruiken van anderen..
ik vind ook dat je je eigen stijl een beetje weg aan het doen bent
Ik vind het eigenlijk niet zo! Ik vind me eigen steil gewoon niet zo mooi, en ik denk dat je het het zo moet zien dat ik die steil gewoon mooi vind! Dus ga ik met deze steil door Ik ben bezig met de volgende update te maken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 19:07 | Bericht # 276
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, Ja, maar het is Timo's style alleen dan iets minder mooi... Een beetje inspiratie is oke. Maar dit is te veel. Ik sta achter Timo Dit bedoel ik niet boos
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
@ Real_thomas, Ja, oke! Maar toch vind ik de beplanting meer op die van dinjos lijken! Maar van dat huisje enzo daar heb je gelijk in Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 19:13 | Bericht # 278
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn, kijk ik zal natuurlijk niet gaan zeggen van: het lijkt teveel op mijn maar ik herken er wel sommige stukken uit, natuurlijk is dat niet altijd leuk, en ik denk ook dat als het teveel op dinojos gaat lijken hij het ook niet leuk zal vinden
ik heb ook ooit zon probleem gehad, en dat wil je niet, geloof me maar wat ik niet snap is: waarom niet gewoon je eigen stijl?? kan me nog herinneren dat ik het wel leuk vond om te zien
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 19:31 | Bericht # 279
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nouja, ik ben 't er wel mee eens dat het een beetje op Timo's stijl lijkt. Maar het is toch juist leuk om ergens Inspiratie van op te doen...? En de bouwer moet zich dat JUIST vereerd voelen..
Iedereen in de zt2-Community heeft ergens Inspriratie van op gedaan. Mr. Weasel van Engelse Zoo's. En Debby Van Timo. En om gelijk te zeggen dat iemand een stijl 'steelt'..
Timo, Ik begrijp dat jij 't niet erg leuk vindt. Maar Debby mixt jouw stijl in die van haar. En dat kan/mag gewoon. En je moet je juist vereerd voelen. En het is altijd nog jouw stijl. Maar Debby. Wat wél zo netjes is om onder onder je Update te zetten:
Inspiratie van Timo13.
Dat zijn jullie toch gewoon alletwee tevreden. En kan ieder doorgaan met 't bouwen van ZIJN Park en het gebruiken van ZIJN stijl.
@ NielsGuchelaar, Juist ja! Ik snap ook wel dat timo het niet leuk vind, maar ik denk dat jij deze bouwstijl ook niet zelf hebt verzonnen! Ik weet het niet, maar ik kan ook niet op het zelfde niveau ook niet altijd blijven ik wil het ook beter kunnen, en ik probeer het voortaan zo min mogelijk op de stukken van timo te laten lijken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam