@ zoomastermichman, Bedankt voor je reactie! Ik heb een filmpje van hoe ik een voliere bouw kijk maar: Nog iets het knippert best vaak maar dat licht aan de screen recorder! [video]http://www.youtube.com/watch?v=GOfNyveEY3c&feature=youtu.be[/ video] Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, Ja dan moet ik een beteren screen recorder hebben en die is er eigenlijk niet echt voor game's! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 15:55 | Bericht # 296
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er leuk uit! Misschien moet je het hek met de palen veranderen in voilere omheining. En in het midden nog een stukje beplanting, en dan is het top!
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bedankt voor de reactie's, ik zal jullie niet langer laten wachten en de zoo laten zien!
overzicht giraffe uitkijkpost: Pauwen volière En nog een neushoorn verblijf! ] volgende keer nog een Ringstaart maki eiland en daar na zeg ik lekker niet
Ik hoop dat jullie ook uit kijken naar het volgende verblijf, en deze update leuk vonden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 16:35 | Bericht # 300
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Heel erg mooi en realistish ook goed beplant mag ik alleen vragen welke ondergrond dat is bij het laatste plaatje van die neushoorns die bruine modder ofzo? ?