@ Jeweetwelwie, @ timo13, Zoals ik al zij de volgende keer let ik er op! Ik wil jullie trouwens nog een kinderboerderij laten zien ik heb er 2 1 is niet perfect! 2 ook niet helemaal maar ik kijk wel of ik het show Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Real_thomas, & @ dinojos, Jullie ook nog bedankt, ik laat jullie vandaag denk ik nog wel wat zien, weet het niet zeker heb namelijk nog veel te doen.. Maar denk dat het wel lukt
Added (17 Apr 2012, 20:13) --------------------------------------------- Niet gelukt dus ik lat alvast een preview zien van me volgende zoo, maar wel een verblijf
Hoop dat jullie benieuwd zijn Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Update! Ik laat in deze update het verblijf van de Bengaalse tijger zien, en de groene meerkat! Ik zal maar beginnen met Het verblijf van de Bengaalse tijger:
De groene meerkat:
Ik hoop dat jullie de verblijven leuk vinden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Leuke update! Ik vind vooral je tijgerverblijf erg mooi ondanks dat er niet zoveel gras groeit (wat je veel in echte dierentuinen ziet) Het is net genoeg beplant en het geeft een mooie sfeer met die rotsachtige omgeving.
Maar waar is dat hoge gebouw voor bij je meerkatten? Always look on the bright side of life!