dat is een goede dat ga ik doen en ik heb wel stekel varkens. ik weet trouwen niet of ik morgen mijn volgende update kan doen ik zal kijken. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 20 Nov 2011, 19:13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Stokstaartjes met stekelvarkens zijn leuk, zitten bij mij ook samen in de krokodillenkas genaamd:.........(geheim) in Guchelaar Zoo. Maar over de update, het is weer mooi gedaan. Leuke beplanting buiten de verblijven. Maar ik zou wel de hekken veranderen.
ik kan vandaag al die update die voor morgen bedoeld was doen.
Added (20 Nov 2011, 18:46) --------------------------------------------- er is ook baby nieuws er zijn 2 steenbokken geboren hier een foto van een kleintje
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
we komen bij het verblijf met stokstaartjes&stekel varkens. we lopen lang het verblijf heen http://img403.imageshack.us/img403/4953/pic1xb.jpg http://img703.imageshack.us/img703/8092/pic0ol.jpg en een eindje verder op komen we bij een brug waarmee we over het verblijf kunnen dit is het uitzicht van boven af het verblijf en hier lopen we naar beneden als iemand nog een dier weet voor in de zoo laat het maar weten. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 20 Nov 2011, 20:44
@ ZooM, ik heb de heuvels denk ik te ver verborgen achter de planten en rotsen het is wel een stokstaartjes&stekel varken verblijf ik zal het verblijf wat aanpassen dat het meer Afrika lijkt. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
als iemand nog leuke dieren weet voor wildlife park laat het dan weten. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 21 Nov 2011, 20:57