Added (22 Nov 2011, 17:16) --------------------------------------------- oke het is niet me aller beste maar had niet zo heel veel tijd. maar hier komt hij. en als laatst nog de over zicht,s foto van deze volière
als iemand nog een leuk dier weet laat het maar weten.
groetjes Debby
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind hem best goed gelukt, maar had net als ZooM meer verwacht. Ik begrijp het wel dat je weinig tijd hebt, maar misschien kun je hem als je meer tijd hebt, nog wat oplappen. Verder vind ik dat je nog wat meer beplanting buiten de volière moet doen. Maar zijn de mensen niet bang voor die pauw op het pad? groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Dinsdag, 22 Nov 2011, 19:17
@ qlabru, ik heb heel veel pauwen in mijn spel maar heb nog nooit problemen gehad met de pauw alleen mijn zoo moet nog geopend woorden ik zal ook meer beplanting doen maar ik was nog niet klaar.
wildlife park gaat verhuizen er is iets ernstig gebeurd met wildlife park er is vorige week een orkaan geweest hier een foto vanaf de ingang lijkt net een zee een stuk verder bij het antilope huis binnen we lopen naar het verblijf van de stokstaartjes en de stekelvarkens hier ligt nog een stukje droog als je de brug op wilt gaan zie je dit hier moest nog deels gebouwd woorden maar kan dus niet door gaan
volgende keer geheeld nieuwe zoo kan nog een tijdje over heen gaan want ik moet hem nog helemaal bouwen
groetjes debby Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 24 Nov 2011, 18:09
@ timo13, ik moet me nieuwe zoo nog bouwen en dit weekend kan dat niet dus volgende week probeer ik hem te posten. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 18:14 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vind het heel knap dat je brug kan blijven hangen terwijl hij normaal zou instorten. Verder vind ik het er heel vervallen uit zien, en dat is wel goed. Ook is het wel raar dat de bomen niet omgewaaid zijn. En succes met de opbouw
@ catfreako, ja dat is waar kan er nu niets meer aandoen kleine orkaan maar ik hoop dat jullie kijken naar mijn nieuwe zoo. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam