bedankt van jullie reacties zal wat dingen aanpassen en ga vandaag proberen een nieuwe update te plaatsen!
Added (04 Dec 2011, 12:39) --------------------------------------------- ik ben zo dom geweest om mijn wildlife park niet opteslaan, dus ben ik van plan in de kerst vakantie een geheel nieuw wildlife park te showen met kerst special. daarom laat ik nu een aquarium zien van een zelf ontworpen sealife park. we lopen naar een gebouw [had niet genoeg tijd voor beplanting] PS:de foto,s zitten een beetje door elkaar. 'tijgerhaai unamed verblijf schopvissen zeeleguanen stekelroggen haringen nog een hal hamerhaaien zeehonden buiten kan je kijken naar de zeehonden onderwater[alleen ik heb er geen kunnen fotograferen] dichterbij binnen verblijf, als je goed kijkt zie je en zeehond en nog een overzicht foto
groetjes Debby
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit, goed beplante verblijven, maar als ik jou was zou ik ook daken op de aquariums doen. Dat staat een stuk realistischer, want sommige vissen hebben een bepaalde temperatuur nodig om te overleven, en dan staat het erg nep. Maar moeten de zeeleguanen geen land hebben? Ze zonnen op land en leggen daar eieren. Dus het zou wel fijn zijn als die ook wat land hadden. groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Zondag, 04 Dec 2011, 13:47
@ ZooM, ja daar zat ik aan te denken maar ik vond het leuker om de zeehonden buiten te doen. @ qlabru,
Quote (qlabru)
als ik jou was zou ik ook daken op de aquariums doen
ja was het van plan maar in zt2 voelen ze het niet hoor de temperatuur en inderdaad bij de zeeleuganen zat ik er nog aan te denken maar deed het toch niet, PS: ik ga niet meer verder met sealife park! ik ga kijken of ik een soort safari tocht kan showen. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 04 Dec 2011, 14:17
@ Real_thomas, inderdaad, ben me aan het vervelen dus ga een mini zoo bouwen en showen weet niet of het lukt vandaag! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mooi aquarium. alleen net is als de anderen al vertellen een dak boven de verblijven . verder heb je de verblijfen mooi beplant, en een mooie achtergrond van de verblijfen . ik kijk uit naar de volgende update. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D