ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
1. een voliere dat lijkt me wel leuk. maar ik wou nog wat zeggen over het park dat je had gemaakt. bij dat dolfijnen verblijf stond namelijk een kactus in het water groetjes Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Kit_Fisto, ja inderdaad. PS: 6 uur vanavond ongeveer ga ik de uitslag bekend maken.
jammer dat er niet gereageerd is maar het woord een volière, ik heb wel een neusbeer in mijn spel maar die staat stil dus dat heeft jammer genoeg geen zin! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 06 Dec 2011, 18:35
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 15:40 | Bericht # 84
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ten eerste leuke update Wolly Konijn! Het ziet er allemaal fantasties uit
Ten tweede vind ik je tutoral ook heel erg goed gelukt Zou je deze update ook kunnen plaatsen in het Algemene tutotal topic? Mischien kan jij er nog wat leven in blazen :$
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 16:38 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er allemaal prachtig uit Allemaal realistische mooie dieren goede beplanting helemaal top! En dat turtoral vond ik ook handig en ook een mooi eindresultaat .
En @ Skyrider1, Die boomstammen zitten in het temprature foilage pack van Zeta Desings , en ik weet niet wat je met dat zwarte bedoelt.
@ Skyrider1, die staat ook op zeta-design.... tenminste daar heb ik hem van.. ik weet niet of hij er nog op staat omdat de site in de lucht is gegaan er staan meer downloads op anders PB je me even dan kan ik kijken of ik het bestand door kan sturen weet niet of het kan.. dinjos ik weet niet of het zo,n goed idee is om nog op dat topic te posten dan krijg ik denk ik spam Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 07 Dec 2011, 21:10
Mooie updates! Leuk die verschillende verblijven, het ziet er echt allemaal heel realistisch uit!
Verder is het misschien leuk om hier gewoon een Zoo te blijven posten? En dan in het tutorial topic juist die dingen neer te zetten?
Groetjes, Jeweetwelwie
Ps. Als jouw bericht iets toevoegt aan het topic, dus je plaatst iets nieuws dan zal dit niet onder spam vallen Als je een bericht achter laat over oude dingen dan wel.
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 22:54 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
leuke update.. misschien wel een idee om de olifanten en maki's een ander hek te geven die vin ik heel onrealistisch of staat er nog iets voor waardoor ze niet kunnen ontsnappen?
UPDATE ik heb een begin gemaakt aan een nieuw park! het verblijf van De: steenbokken! ik probeer het zo natuurlijk mogelijk te maken! dan lopen we naar recht,s nog een close-up en een overzicht foto
Wat willen jullie de volgende keer zien! 1.een ijsberen verblijf 2.mustang verblijf 3.olifanten verblijf 4.verblijf naar keuzen
PS: ik ga in de kerst vakantie een nieuw wildlife park starten met kerst special! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 11 Dec 2011, 10:06