ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
de update was super ! je maakten goed gebruik van de planten. de steenbokken hebben ook een ruim verblijf. alleen bij die berg in het steenbokken verblijf, vallen ze niet van de berg af en dan zitten ze vaak vast tussen het hek en de berg. ik kies trouwens 4 een kliene kas ( als je dat teminste maakt) Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Kit_Fisto, nee, ze zijn nog niet gevallen. @ NielsGuchelaar, bedankt!!!! TUSSEN STAND 1. 0 stemmen! 2. 0 stemmen! 3. 5 stemmen! 4. 2 stemmen! ik wacht op meer reacties!!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 11 Dec 2011, 11:17
TUSSEN STAND 1. 1 stem! 2. 0 stemmen! 3. 5 stemmen! 4. 2 stemmen! en 3 heeft met 5 stemmen gewonnen!!! ik ga gelijk beginnen!!!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 11 Dec 2011, 11:28
mooi verblijf zeg en moo beplant maar de heufel vind ik niet mooi ik zou graag voor 1 het ijsberen vrblijf een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, die voeg ik even toe maar dat woord hem niet maar niet getreurd! ik ga 3 showen maar de loop tot de kerst vakantie ga ik die anderen 2 verblijven nog showen maar daar ga ik dan niet zo heel erg mijn best voor doen ! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam